رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی ‌رئیسی:

هرگاه استکبار از خوی درندگی خود دست بردارد می‌توانیم رابطه برقرار کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۹۹۴
هرگاه استکبار از خوی درندگی خود دست بردارد می‌توانیم رابطه برقرار کنیم
رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی ‌رئیسی با بیان اینکه میدان بوده که دیپلماسی ما را عزت داد، گفت: رئیس‌جمهور آینده نباید از مواضع ملت و امام کوتاه بیاید، باید قدرتمندانه بتازد و حق مردم را بگیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، آیت‌ا... قاسمعلی نوچمنی در نشست خبری در جمع خبرنگاران در شیراز اظهار کرد: ستادهای این نامزد ریاست جمهوری به زودی فعالیت رسمی خود را شروع می‌کنند.
وی با بیان اینکه باید حضور حداکثری را تقویت کنیم چرا که انتخابات دو وجه دارد؛ یکی نفس انتخابات است و دیگری نتیجه انتخابات، به تشریح این دو موضوع پرداخت و گفت: مرحله اول نفس انتخابات است و باید مردم و جوانان را تشویق کنیم که در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند که مردم ما انقلاب و نظام و رهبری را دوست دارند در این مرحله رای به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری فرق ندارد تلاش ما بر حضور حداکثری مردم است.
رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی ‌رئیسی با بیان اینکه در گام دوم نتیجه انتخابات مهم است، عنوان کرد: در این مرحله فردی که انتخاب می‌کنیم مهم است چون 4 سال می‌خواهیم سرنوشت کشور را تعیین کنیم، اگر انتخاب مطلوب و اصلح مطابق با معیارهای رهبری و امام راحل داشته باشیم مشکلات امروز را نخواهیم داشت.
نوچمنی با بیان اینکه برای انتخاب اصلح باید معیارهای رهبری را نصب العین خود قرار دهیم، بیان کرد: قرآن گفته که سرنوشت هر قوم به دست مردم است اما وقتی مردم در انتخاب اصلح دقت نداشته باشند مشکلات کنونی تکرار می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم باید مطالبه‌گر باشند و نیازهای خود را از مسئولان طلب کنند، عنوان کرد: معیشت مردم نخستین مطالبه باید باشد، کشور ایران یک کشور ثروتمند و غنی است که با این لحاظ همه مردم می‌توانند بالای متوسط زندگی کنند نه اینکه اکنون اکثر مردم زیر خط فقر باشند، حق مردم این نیست که برای یک لقمه نان به مشقت بیفتند.
رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌ا... رئیسی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید با دید راهبردی و کارشناسانه معیشت مردم را تسهیل کند، تصریح کرد: باید برای جوانان اشتغال ایجاد کند، برای مهیا کردن شغل اگر مدیریت جهادی باشد امکانپذیر است، رئیس جمهوری را خواهان هستیم که اینها جز دغدغه‌های فکری او باشد.
رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی ‌رئیسی با بیان اینکه تامین مسکن سومین مطالبه است، گفت: امروز تامین مسکن برای جوانان یک رویا شده است اما در قانون اساسی آمده است که راه‌های آرامش زنان و مردان تامین شود.در گام دوم انقلاب اسلامی مردم باید از امنیت و آزادی نسبی برخوردار باشند، از مسکن و شغل برخوردار باشند و تسهیل زندگی آرام برای همه مشخص باشد.
وی با بیان اینکه مطالبه دیگر این است که در سیاست خارجی اصول و موازین رهبری رعایت شود، افزود: شهید سلیمانی انقلاب اسلامی را از دروازه‌های ایران بیرون برده اگر تحرکاتی در کشورهای اسلامی و برخی از کشورهای اروپایی دیده می‌شود همه اینها نشانه راهبردی سیاست میدان بود که برخی به آن تاخته‌اند.
نوچمنی با بیان اینکه میدان بوده که دیپلماسی ما را عزت داد، تصریح کرد: شهید سلیمانی راه درست را به آزادخواهان نشان داده است و در این راستا رئیس‌ جمهور نباید از مواضع ملت و امام کوتاه بیاید، باید قدرتمندانه بتازد و حق مردم را بگیرد.
رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌ا... رئیسی درباره تصمیم دولت آینده در رابطه با ارتباط با آمریکا گفت: ما اصول و موازین و خط قرمزهایی داریم و عدول از اینها امکانپذیر نیست، هرگاه استکبار از خوی درندگی خود دست بردارد می‌توانیم رابطه برقرار کنیم. خط قرمز ما صهیونیست است که با او سازش نداریم و معتقدیم اسرائیل باید حذف شود. با همه سازش و معامله خواهیم کرد به شرط اینکه اصول و موازین انقلاب را رعایت کنند.
وی درباره چند دست بودن ستادهای آیت‌ا... رئیسی در استان‌ها گفت: ستادهای رئیسی در استان‌ها تشکیل شده و چند دست بودن آن برای فراگیری و دعوت مردم است و اینها مزاحم هم نیستند؛ از همه جبهه‌های انقلاب درخواست دارم همه باید با هم متحد باشند و بستر حضور مردم را فراهم کنند.
نوچمنی درباره فعالیت جبهه حامیان ولایت در استان فارس افزود: ستاد مستقل داریم که در عرض ستادهای آیت‌ا... رئیسی فعالیت می‌کنند، در شورای شهر هم لیست مستقل نداریم اما چهره‌های انقلابی را حمایت می‌کنیم.
گفتنی است طی حکمی از سوی دبیر کل جبهه حامیان ولایت، حجت الاسلام و المسلمین حسین شبانی به عنوان مشاور جبهه حامیان ولایت در استان فارس منصوب گردید.
_BAS2530
شبانی در بیانیه ای از آغاز فعالیت ستادهای این جبهه در فارس خبر داد. در این بیانیه آمده است: تلاش ما برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات و مشارکت حداکثری مردم هست و ستاد های ما در استان فعالیت های خود را شروع کردند و تقریبا تا الان دوازده ستاد در شهر شهید پرور شیراز دایر و در اکثر شهرستان های اطراف ستاد های مستقل بنا شده است.حمایت جبهه حامیان ولایت در انتخابات ریاست جمهوری از حضرت آیت الله ریسی دامت برکاته است و در مورد کاندیدای شوراهای شهر باتوجه به لیست های متعدد دغدغه مند انقلابی جبهه حامیان ولایت از تمامی لیست های انقلابی و چهره های انقلابی در استان فارس حمایت میکند ان شا ءالله که در پناه امام زمان عج بتوانیم قدمی در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان و با سر کار آمدن نیروهای دلسوز انقلابی و ولایت مدار زمینه ساز ظهور حضرت باشیم.

 

نظر شما