کشف ۱۳۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و مازندران

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۱۷۵۱
کشف ۱۳۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و مازندران
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 130 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و مازندران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام‌بخش حبیبی" اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سوداگر مرگ قصد انتقال یک محموله تریاک از کرمان به شیراز دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور سروستان-شیراز اعزام و یک دستگاه وانت نیسان متعلق به فرد قاچاقچی مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند وانت نیسان را توقیف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو 130 کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‎‌ای در کف اتاق جاسازی شده بود کشف شد.
سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در امر مبارزه با قاچاق و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 می‌تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز