رئیس ستاد انتخاباتی تشکل‌های انقلابی آیت الله رئیسی در فارس:

مردم باید با دید باز دست به انتخاب اصلح بزنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۲۲۹۸
رئیس ستاد انتخاباتی تشکل‌های انقلابی آیت الله رئیسی در فارس گفت: معتقدیم مردم باید با دید باز دست به انتخاب اصلح بزنند، لذا در ارتباطی که با جامعه هدف خود گرفته‌ایم تمام تلاشمان معطوف به ایجاد آگاهی و حرکت به سمت انتخاب فرد اصلح و‌توانمند برای اداره کشور است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، امین رستمی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد و استراتژی تعریف شده در این ستاد برای بهره مندی بیشتر از فرصت‌ها گفت: هدف و‌اولویت اساسی برنامه‌های این ستاد، مبتنی بر بسترسازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های برای ‌انتخاب کاندیدای اصلح است.

امین رستمی افزود: شناسایی مخاطبان، ایجاد ساختار اتاق فکر ،دسته بندی اجتماعی جامعه هدف، رعایت اصول اخلاقی و‌توجه به قوانین انتخاباتی در دستور کار خاین ستاد بوده و بر همین مبنا در هماهنگی کامل با ستاد مرکز و شورای راهبردی استان و ستاد مرکزی انتخابات آیت‌الله رییسی در فارس هستیم.

او ادامه داد: ستادهای شهرستانی نیز به صورت کامل تحت نظارت ستاد استانی قرار داشته و تیمی قوی متشکل از نیروهای ارزشی ‌انقلابی با تمام‌ توان در زمینه مشارکت حداکثری و پیروزی آیت‌الله رئیسی تلاش می‌کند.

رئیس ستاد تشکل‌های انقلابی انتخابات رئیسی در فارس خاطرنشان کرد: در این ستاد افراد به دنبال گرفتن حکم نیستند بلکه تنها هدف تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای برای ‌آشنایی بیشتر با توانمندی آیت الله رئیسی است.

رستمی ادامه داد: معتقدیم مردم باید با دید باز دست به انتخاب اصلح بزنند، لذا در ارتباطی که با جامعه هدف خود گرفته‌ایم تمام تلاشمان معطوف به ایجاد آگاهی و حرکت به سمت انتخاب فرد اصلح و‌توانمند برای اداره کشور است.

او تصریح کرد: از همه کسانی که قصد همراهی و همکاری با این ستاد را دارند، استقبال کرده و‌ اعلام می‌کنیم که خط قرمز ما تخلف، و ورود مباحث مالی است.

رئیس ستاد انتخاباتی تشکل‌های انقلابی آیت الله رئیسی در فارس اظهار کرد: در روزهای پایانی تبلیغات برنامه‌های متفاوتی را برای ایجاد فضای گرم و‌ پر شور انتخاباتی با در نظر گرفتن شرایط ناشی از بیماری کرونا در کشور تعریف کرده که به وقت خود آن را اعلام خواهیم کرد.

رستمی با بیان اینکه این ستاد از نظر مالی به صورت شخصی و‌خودگران اداره می‌شود، گفت: اجازه اسپانسر گرفتن در شهرستان‌ها به کسی نمی‌دهیم و از هیچ شخص و هیچ نهادی درخواست کمک مالی نداشته‌ایم.

او یادآور شد: این ستاد از هیچ لیست شورایی حمایت نمی‌کند و لیست تشکل‌های انقلابی و جهادی شوراها نیز متعلق به این ستاد نیست.

 

نظر شما