اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر لامرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۵۲۶۸
اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر لامرد
فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به حضور به هنگام مردم این شهرستان در همه سنوات برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام گفت: مردم وظیفه شناس و قدرشناس شهرستان لامرد همانند گذشته و در همه صحنه های سیاسی غرور آفرین شدند و امروز بحمدالله میزان مشارکت مردم لامرد در انتخابات ۷۳ درصد بوده است.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ حسین شبانی نژاد با اشاره به نتایج نهایی انتخابات شورای شهر لامرد گفت: عبدالله حیدری پور، مصطفی عباسی، سلیمان آزاد، خلیل بهادر و لیلا منصوری پنج نفر اصلی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد هستند.
وی تصریح کرد: از ساعات اولیه رأی گیری مردم این همگام با عوامل اجرایی، نظارت و شورای تأمین در هوای گرم و سوزان لامرد پای کار بودند و انتخاباتی بی نقص را برگزار کردند.
این مقام مسئول تعداد واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان را ۶۶ هزار نفر عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و حداکثری آحاد مختلف مردم در صحنه انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی، پشتوانه ای برای عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی بیش از پیش پایه های نظام در ابعاد گوناگون تحکیم کرد، علاوه بر این حضور مردم در انتخابات و هر برگ رای علاوه بر مشروعیت و مقبولیت مجدد نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام محکم و دندان شکنی به رجزخوانی ها و خط بطلانی بر تهدیدهای دشمنان بود.
نظر شما