استاندار فارس:

۹۰ درصد از جمعیت استان فارس به اینترنت دسترسی دارند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۹۴۵۴
۹۰ درصد از جمعیت استان فارس به اینترنت دسترسی دارند
استاندار فارس گفت :۹۰ درصد از جمعیت استان فارس به اینترنت دسترسی دارند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ دکتر عنایت الله رحیمی با بیان اینکه ارتباطات و فناوری صنعتی خلاقانه است که با شکوفایی آن در آینده بیشتر آشکار می‌شود، عنوان کرد:  یکی از بخش های پیشرو و  غالب اقتصادی در دنیا ارتباطات و فناوری است که ثروت آوری در این بخش بیش از سایر حوزه ها بوده و  بنابراین ایران نیز باید در این مسیر حرکت کند.
 استاندار فارس بیان کرد:  قطعا با تحولی که در حوزه فناوری و ارتباطات در دنیا رخ داده در کشور ما نیز باید شاهد چنین پیشرفتی باشیم و تا کنون نیز حرکت های مناسبی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: شاید ما در آینده بتوانیم با دست‌یابی به چنین پیشرفت هایی شاهد این باشیم که  هر خانه به  یک کارخانه و محلی برای تولید ثروت تبدیل شود که تحقق این امر نیز نیازمند تقویت زیرساخت‌ها در همه نقاط کشور است.
دکتر رحیمی یادآور شد:  نیروهای آموزش دیده و استعدادهای خلاقی که در این حوزه وجود دارند میتوانند زمینه ساز ثروت آفرینی برای کشور باشند.
رحیمی خاطرنشان کرد: اگر آهنگ ایجاد زیرساخت در استان فارس طی سالیان گذشته نیز در جریان بود، فارس می‌توانست یکی از پیشرفته ترین استان‌های کشور باشد؛ امید است در آینده نیز سرعت ایجاد زیرساخت‌ها در فارس همین گونه ادامه یابد. 
او پوشش ارتباطات در فارس را مطلوب دانست و گفت: ساکنان اقصی نقاط این استان دارای پوشش خوب اینترنت و دسترسی به خدمات ارتباطی هستند به طوریکه براساس آمار ارائه شده بالغ بر ٩٩ درصد، دسترسی به خدمات ارتباطی و ٩٠ درصد دسترسی به اینترنت دارند. 
استاندار فارس همچنین از وزیر ارتباطات درخواست کرد مساعدت لازم  برای رفع مشکلات مختلف ارتباطی و اینترنتی در روستاهای باقی مانده که نزدیک به ۴۳ هزار نفر جمعیت دارند را در دستور کار قرار دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز