آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس تا ۸ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۹۹۶۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس تا ۸ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس تا 8 تیر ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر سید روح‌الله حسینی سه‌شنبه ۸ تیر در تشریح آخرین وضعیت آماری شیوع کروناویروس در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۹۶۶ هزار و ۵۵۳ مورد تست تشخیصی به روش مولکولی در آزمایشگاه های استان انجام و به شناسایی ۲۷۶ هزار و ۳۶۴ بیمار مثبت قطعی منجر شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۱۱۲ هزار و ۵۴۴ مورد تست سریع در فارس انجام و به شناسایی ۱۷ هزار و ۷۶۲ بیمار مثبت منتهی شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدا تاکنون، ۲۹۴ هزار و ۱۲۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

حسینی با یادآوری اینکه تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های فارس به ۱۱۸۸ نفر رسیده است، از بهبودی ۲۶۷ هزار و ۱۵۰ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا طی بیش از ۱۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: از تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان‌ها، هم اکنون ۱۴۳ بیمار تحت مراقبت‌های ویژه درمانی هستند.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از مرگ ۶ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس، مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۴۸۰۳ نفر اعلام کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرهای جنوبی استان، احتمال مواجهه با موج پنجم کرونا در فارس را بسیار جدی خواند و بر رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی ارایه شده مانند استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی، تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز