جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

نظارت‌ها و اعمال محدودیت های هوشمند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تشدید می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۱۰۲۱
نظارت‌ها و اعمال محدودیت های هوشمند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تشدید می‌شود
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت :نظارت‌ها و اعمال محدودیت های هوشمند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تشدید می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، عبدالرضا قاسم‌پور با اشاره به شروع پیک پنج کرونا در استان فارس از تشدید نظارت‌ها و اعمال محدودیت های هوشمند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استان خبر داد و افزود: فعال شدن اکیپ های نظارتی در شیراز و سراسر استان و برخورد با ناقضان  پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیدیت بیماری کرونا همچنین از  تعطیلی تفرجگاه‌ها اماکن تفریحی و پارک‌ها و بوستان‌ها  و کنترل شدید و سخت گیرانه مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها و بازگرداندن خودروهای متخلف خبر داد و گفت: با هر گونه تخلفی در این زمینه‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه پیک پنجم کرونا بر اثر شیوع سویه هندی و آفریقایی این ویروس شکل گرفته ابتلا به این نوع از کرونا  را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: سرعت سرایت ویروس هندی و آفریقایی کرونا به مراتب بیش از گونه‌های قبلی است، بنابراین مردم باید برای حفظ سلامتی خود  و عزیزانشان حساسیت بیشتری داشته باشند.
او از مردم استان فارس خواست مسافرت های خود را به زمان دیگری موکول کنند و تاکید کرد: سایر هموطنان نیز برای حفظ سلامت خود و هم استانی ها به استان فارس سفر نکنند
به گفته قاسم‌پور  برپایی چادر در پارک‌ها و بوستان‌ها و همچنین  استفاده از مدارس اماکن و همه مراکز دولتی برای اسکان مسافرین در فصل تابستان  ممنوع است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با عاملین برپایی تجمعات نیز برخورد جدی خواهد شد.
 رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی توسط مردم، ضرورت محدود شدن دورهمی ها، خریدها، سفرها و اجتماعات از دیگر مواردی بود که معاون استاندار فارس برآن تاکید کرد.
 
قاسم پور بیان کرد: همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، بازرسی میدانی فرمانداران و بخشداران از اماکن و مراکز در دستور کار قرار گرفته  است.
وی از آماده باش کامل  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و احیای بیمارستان پشتیبان شیراز خبر داد
 
جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه    در شیراز ۱۴ حوزه، یازده منطقه شهرداری و سه بخش صدرا ارژن و مرکزی وجود دارد از تشدید نظارت های اکیپ های بازرسی در همه نقاط شهرستان شیراز خبر داد.
قاسم پور تصریح کرد: در صورت رعایت نشدن این قوانین ناچار به اعمال محدودیت های سختگیرانه‌تری هستیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز