روابط عمومی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام شعبه شیراز:

کمپین "همه حاضریم؛ غایب نداریم" راه اندازی شد

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۱:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۳۰۰۰
کمپین همه حاضریم؛ غایب نداریم راه اندازی شد
روابط عمومی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام شعبه شیراز(گل نرگس) گفت:کمپین "همه حاضریم؛ غایب نداریم" با هدف تامین لوازم التحریر برای داشن آموزان در معرض ترک تحصیل راه اندازی شد.
مجید بازوبندی درگفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهارداشت:امسال هم چون سال‌های گذشته ما همه حاضریم  تا کوله‌بارت را با رنگین‌کمانی از شور و شادی و شوق و شعف پر کنی و تو را تا نیمکت‌های مدرسه بدرقه کنیم که بوی خوش رنگ تازه‌اش همه جا را فرا گرفته است.
وی ادامه داد: می‌دانیم که تو نیز بی‌صبرانه برای رفتن و حاضر شدن در کلاس درس لحظه‌شماری می‌کنی و دلت برای تماشای رقص قاصدک‌های خوش‌خبر سخت تنگ شده است.
روابط عمومی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام شعبه شیراز تاکید کرد: تا قله چند قدم بیشتر نمانده از تو می‌خواهیم از این مسیر با اطمینان عبور کنی و بدانی ما با دست‌های‌مان برای تو پلی به وسعت مهربانی می‌سازیم تا آسوده‌خاطر از آن بگذری.
شعبه شیراز به عنوان چهارمین شعبه موسسه دارالاکرام، در سال 1393 آغاز به کار کرد.
 این شعبه در حال حاضر دارای 401 دانش آموز بورسیه شده است و با حمایت های داوطلبانه 64 همیار متعهد و 23 مددکار مجرب به فعالیت های خود در زمینه حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر ادامه می دهد.
طبق برآوردهای آماری، ارزش ریالی کالا و خدمات غیر نقدی که طی سال 99 به صورت رایگان در حوزه های آموزش، مشاوره، بهداشت و درمان، مددکاری، اشتغال زایی و کار آفرینی به دانش آموزان  موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام در شعبه شیراز تعلق یافته است، مبلغی معادل 12 میلیارد و 762 میلیون و 505 هزار و 450 ریال است.
همچنین در سال 99، مجموع بورسیه تحصیلی و دیگر دریافتی های نقدی دانش آموزان این شعبه که با انعقاد قرارداد بورسیه به صورت نقدی به حساب بانک ملت آنها واریز شده است مبلغ 8 میلیارد و 445 میلیون و 764 هزار و 277 ریال می باشد.
برای حمایت از  موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام شعبه شیراز(گل نرگس)  میتوانید با شماره های☎️۰۷۱۳۷۲۶۹۰۱۱ و ۰۹۳۷۹۳۶۴۹۵۱ درتماس باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز