مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۳۵۰۱
مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب شد
مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب شد.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد، در آیینی با حضور دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر فاضل رئیس هولدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر و اعضای هیأت‌مدیره سالکو، مهدی زحمتکش به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم جنوب معارفه و جایگزین علی عبدالله‌نژاد گردید.
در سوابق مدیریتی و تخصصی مدیرعامل جدید سالکو مواردی همچون «عضویت در هیأت‌ مدیره و معاون بازرگانی شرکت آلومینیوم جنوب»، «معاون شرکت صبا فولاد خلیج فارس»، «مشاور مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان» و «قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران در فولاد مبارکه اصفهان» به چشم می‌خورد.
زحمتکش که به نحوه تأمین منابع مالی پروژه‌ها و مدیریت اجرایی اشراف داشته در دوره‌های مختلف مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک را نیز گذرانده است.
وی همچنین مسلط به فنون مذاکره و روابط بین شرکت‌هاست و تسلط کاملی بر امور تجارت و بازرگانی دارد.
گفتنی است عملیات احداث مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در سال ۹۴ در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با هدف تأمین نیاز بازارهای داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی و با تأکید بر استفاده بهینه از منابع عظیم انرژی کشور آغاز گردید و فاز نخست این مجموعه صنعتی به‌عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور در سال ۹۹ افتتاح شد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز