مدیر کل ورزش و جوانان فارس :

فارس استان پیشرو در اجرای طرح منش است

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۲۸۹۵۹
فارس استان پیشرو در اجرای طرح منش است
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: فارس استان پیشرو در اجرای طرح منش است.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ، صبح امروز ۱۳ شهریور ماه آیین اختتامیه طرح مرکز نوآوری و شتابدهی با نام منش در جهاد دانشگاهی شیراز برگزار شد.
عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه این آیین گفت: یکی از وظایف ورزش و جوانان پرداختن به دغدغه های جوانان از جمله مسکن ازدواج و اشتغال است.
حاجی زاده افزود: استان فارس به عنوان یکی از ۵ استان برگزار کننده طرح منش با هدف بستر سازی و ایجاد انگیزه در بین جوانان ، کارآفرینی و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده است .
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به پذیرفته شدن سه طرح سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه ورزش و جوانان در این رویداد گفت : سازمان های مردم نهاد از جوامع هدف مرکز نوآوری و شکوفایی بوده است .
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به اجرای طرح سرباز مهارت با همکاری جهاد دانشگاهی استان نیز خاطرنشان کرد:در این طرح هر ماه بیش از هزار سرباز از آموزش های ضمن خدمت بهرمند می‌شوند.
مظاهر بابایی رییس جهاد دانشگاهی فارس با تشریح این طرح گفت:طرح منش با هدف تقویت ایده پردازی به ثمر رساندن ایده های جوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس انجام شد.
وی ادامه داد : این طرح در سه مرحله ترویج ، نوآوری و شتابدهی با برگزاری ۱۶ کارگاه و ۲۲ رویداد چند ساعته از جمله رویداد های صندلی تجربه تازه شو ایده شوبرگزار شد.
بابایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز دغدغه نظام جمهوری اسلامی ایران جوانان هستند و این مجموعه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس گام بلندی در جهت حمایت از ایده‌های جوانان برداشته است.
رئیس جهاد دانشگاهی فارس بیان داشت : در نه شهرستان استان فارس مجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت دارد و این یک ظرفیت مناسب برای پیشبرد اهداف و به ثمر نشاندن ظرفیتهای جوانان است.
در پایان این آیین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس جهاد دانشگاهی فارس از ایده های برتر این طرح که مرحله عملیاتی رسیده بودند بازدید کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز