نماینده ولی فقیه در استان فارس:

دولت مشکلات ورزشکاران در حوزه معیشت را برطرف کند

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۳۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۲۹۳۵
دولت  مشکلات ورزشکاران در حوزه معیشت را برطرف کند
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نباید ورزشکاران در این مهم از زندگی دچار مشکل باشند و باید دولت و خصوصا صنایع کمک کنند تا مشکلات ورزشکاران در حوزه معیشت برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه ۲۲ شهریور در آیین تجلیل از مدال‌آوران فارس در پارالمپیک توکیو،  اظهارداشت: نباید ورزشکاران در این مهم از زندگی دچار مشکل باشند و باید دولت کمک کنند تا مشکلات ورزشکاران در حوزه معیشت برطرف شود.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه فارس همواره در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است و ورزشکاران فارسی نیز در المپیک و پارالمپیک حضوری درخشان داشتند، گفت: اگرچه اوج افتخار یک ورزشکار اینست که یک مدال کسب ‌کند، اما حضور در المپیک و پارالمپیک به تنهایی هم دارای جایگاه و ارزش است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با قدردانی از ساره جوانمردی، بانوی ورزشکار پارالمپیکی شیراز، به واسطه انتخاب پوشش مناسب با هویت ایرانی اسلامی در عرصه جهانی، گفت: ورزش دروازه معنویت است و خانم جوانمردی با حرکتی که نشان دادند هویت ایرانی را به نمایش گذاشت.
آیت‌الله دژکام ضمن تاکید براینکه چادر به عنوان یک پوشش، غیراز اسلامی بودن، پوششی ‌ایرانی است و شاهد آن هم بقایای مانده در تخت جمشید است، گفت: پوشش مناسب زنان ایرانی قبل از اسلام هم بوده و این پوشش با دین اسلام هماهنگ شده است.
وی همچنین بیان داشت : قدرتمندی و توانایی ناشی از ورزش، از ارزش‌های مورد نیاز برای مدیریت در جامعه است، امیدواریم که ورزشکاران جنبه علمی و مهارتی خود را هم توسعه دهند تا ما مدیرانی از این جنس داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: هر ملتی برای اثبات اقتدار و سربلندی خود در دنیا نیازمند داشتن افرادیست که به شکل ویژه‌ در جامعه جهانی درخشش داشته باشند، ورزشکاران از جمله این افراد هستند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز