دبیر اجرائی طرح سنجش نوآموزان استان فارس:

طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان های فارس اجرا می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۳۹۱۲
طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان های فارس اجرا می شود
طرح سنجش ۸۲ هزار نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان فارس تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محسن بهشتی پور با اشاره به اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان از ۵ تیرماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد گفت: در استان فارس ۶۵ پایگاه ثابت ،۳۵ پایگاه سیار و ۴ پایگاه تخصصی، سنجش سلامت ۸۲ هزار نوآموزان بدو ورود به دبستان را انجام می دهند.
دبیر اجرائی طرح سنجش نوآموزان استان فارس با بیان اینکه در این پایگاه ها، نوآموزان علاوه بر سنجش سلامت جسمی مثل قد و وزن، از نظر بینایی، شنوایی و همچنین آمادگی تحصیلی هم ارزیابی می‌شوند بیان کرد: از ۸۲ هزار نوآموز استان فارس تاکنون ۷۳ هزار نوآموز مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
بهشتی پور با تاکید بر اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان فرصتی طلایی برای آگاهی خانواده‌ها از سلامت فرزندانشان است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸ هزار نوآموز به دلیل اختلالات هوشی و نزدیک به ۴ هزار نفر هم به علت مشکلات بینایی و شنوایی به متخصصان مربوط ارجاع داده شده اند.
دبیر اجرائی طرح سنجش نوآموزان استان فارس ادامه داد : پس از اتمام طرح سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در اوایل مهرماه هم در همه پایگاه‌های استان فارس، طرح سنجش ۱۸ هزار نوآموز پیش دبستانی انجام می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز