شیراز میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۳۵۲۷
شیراز میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام میزبانی تالار حافظ شیراز برای نمایش آثار سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با نسل گذشته خود دارند و این جشنواره در راستای کشف استعدادها، رشد، تعالی دانش و هنر این رده سنی برگزار شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی با اشاره به اینکه نسل جدید کودکان و نوجوانان تفاوت‌های عمده‌ای با نسل گذشته خود دارند و از بدو تولد، دیجیتال زندگی کرده‌اند، لذا جشنواره در ارائه خدمات و نحوه تعامل با مخاطبان خود از دوره های پیشین تحولی جدی را هدف قرار داد. از این رو در حوزه سیاست‌گذاری، رویکردهای تازه‌ای در بخش‌های مختلف این جشنواره اتخاذ شده است و شیراز نیز میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه ورود کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی صرفا با رعایت نکات بهداشتی و داشتن ماسک مقدور است، بیان داشت: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله فارس برگزار می‌شود و ۱۰ فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سالن تالار حافظ از روز جمعه ۱۶ مهر تا سه‌شنبه ۲۰ مهر در دو سانس ۱۵ و ۱۷ بر اساس جدول روی پرده می‌رود.
نظر شما