معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز :

مشارکت همه مردم در واکسیناسیون در برابر کرونا ضروری است

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۴۱۷۰
مشارکت همه مردم در واکسیناسیون  در برابر کرونا ضروری است
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در نشست صبح امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه بر مشارکت تمام مردم استان در راستای اجرای کامل برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس، تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «عبدالرسول همتی» با تبریک آغاز ماه ربیع الاول از تلاش تمام کارکنان دانشگاه در حوزه های مختلف زیرمجموعه دانشگاه به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.
او در ادامه این نشست گفت: کنترل و مهار شیوع بیماری کووید۱۹، نیازمند ایمن شدن تمام اقشار جامعه است که این موضوع، اهمیت حضور و مشارکت تمام مردم در اجرای برنامه واکسیناسیون عمومی برای افزایش سطح ایمنی در جامعه را نشان می دهد.   
معاون بهداشت دانشگاه افزود: مردم عزیز استان فارس به ویژه کسانی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده اند، بدون توجه به برخی شایعات برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.
دکتر همتی همچنین آمار ورودی بیماران کرونا به بیمارستان های استان را قابل توجه خواند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار واکسیناسیون علیه کروناویروس را مهمترین عامل برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ دانست.
بررسی روند اجرای واکسیناسیون در استان فارس، میزان ابتلا در نقاط مختلف استان، شرایط بیماران در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان، میزان مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان، آمار ماموریت های کرونایی مجموعه اورژانس استان و آمار بهبودیافتگان کرونا، از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز