رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد:

برگزاری ۴۶ برنامه متنوع به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان لامرد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۷۷۶۴
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد ضمن زنده نگه داشتن یاد عابد نعیمی کارمند اداره ورزش و جوانان این شهرستان، از برگزاری ۴۶ برنامه متنوع به مناسبت هفته تربیت بدنی با همکاری و هماهنگی هیئت های ورزشی در سطح شهرستان لامرد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.
صادق فالی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ همایش های پیاده روی خانوادگی و عمومی، کوهپیمایی عمومی به قله پرچم، همایش موتورسواری و پاراگلایدر در صورت اخذ مجوز، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات والیبال بانوان و آقایان، برگزاری کارگاه های آموزشی، تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی، المپیادهای ورزشی (در سطح هیئت‌های بخش‌های شهرستان برگزار می‌شود)، همایش دوچرخه سواری آقایان، بازسازی و مرمت سایت دره نوردی پاتخته توسط هیئت کوهنوردی، پیرایش و پاکسازی دره درزو اخند، مسابقات دومیدانی پسران، آموزش دفاع شخصی، تهیه بروشورهای آموزشی و مسابقه پوستر های ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدا در سطح شهرستان، مسابقات تنیس روی میز آقایان و بانوان، مسابقات دارت آقایان و بانوان، افتتاح خانه دارت و ... را از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در لامرد نام برد.
بازسازی زمین چمن مصنوعی انقلاب با اعتبار 7 میلیارد تومان
این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه های مهم ورزشی در سطح شهرستان در حال انجام کار هستند ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی انقلاب با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد تومان (از منبع ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات اخذ شده شهرستان) توسط پیمانکار در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر مرحله اول انجام کار آن که خاکبرداری و خاکریزی اولیه است انجام شده است تصریح کرد: منتظر انجام مرحله دوم آن، تسطیح بیس هستیم؛ پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال چمن آن تمام شود، چمن، پیست، جایگاه ویژه وی آی پی، رختکن تیم ها و سکو ها بخش های مختلف زمین چمن انقلاب هستند که ساخت آنها در دست کار است.
دمیدن روح مجدد به استخر انقلاب بعد از 14 سال
فالی با نیم نگاهی با دمیدن روح مجدد به استخر انقلاب بعد از ۱۴ سال با تلاش‌های دکتر حاجی زاده مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: با صحبت هایی که با بخش خصوصی، جناب غلامزاده مدیرعامل کارخانه سیمان شهرستان لامرد انجام شد بر اساس ماده ۲۷ به صورت مشارکتی این مجموعه به بخش خصوصی واگذار شده است تا پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تکمیل شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد بیان کرد: مجموعه استخر انقلاب به صورت سرپوشیده خواهد شد همچنین امکانات خیلی خوبی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
تکمیل مجموعه شهدای رمضان چاه حاج ابول
وی از اتمام موزاییک کف سالن مجموعه شهدای رمضان چاه حاج ابول پس از چند سال راکد ماندن و انجام سایر امورات آن از جمله ساخت سرویس بهداشتی و رختکن و کف پوش آن توسط پیمانکار ابراز خرسندی کرد و گفت: این پروژه دارای اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان است.
صادق فالی خاطرنشان کرد: زمینهای چمن مصنوعی که دکتر موسوی زحمت اخذ بودجه آنها را کشیده اند امورات آنها در حال انجام است؛ زمین چمن کدیون تقریباً زیرسازی آن تمام شده است و در انتظار مرحله بتن ریزی است؛ زمین چمن بریو در حال انجام زیرسازی است، زمین چمن کندرکلاه بلند زیر سازی آن انجام شده است و در حال انجام حصار کشی هستند، زمینهای ترمان مقرر شده است زیرسازی آن را انجام دهند و کارهای اولیه انجام شده است، زمینی خشتی علامردشت نیز درحال مرتفع ساختن مشکلات اولیه آن هستند.
مشکلات مجموعه ورزشی تابناک با 4 میلیارد تومان مرتفع می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد با تقدیر و تشکر از پیگیری های مجدانه دکتر موسوی نماینده لامرد و مهر و دکتر حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان در راستای مرتفع ساختن مشکلات مجموعه ورزشی تابناک اذعان داشت: بر اساس صحبت‌های دکتر موسوی برای این مجموعه اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای حل مشکلات آب و برق مجموعه در نظر گرفته شده است.
وی اشاره به تفاوت مبرهن پروژه هایی که «افتتاح شده» با پروژه هایی که «افتتاح و بهره برداری» شده است گفت: پروژه هایی که افتتاح شده است امکان برخورداری از بودجه دولتی را دارند اما اگر به افتتاح و بهره‌برداری برسد امکان دریافت مجدد بودجه ی دولتی را ندارد؛ علاوه بر این نگهداری از پروژه‌هایی که در روستا است به دهیاری ها و شوراها واگذار میشود و پروژه‌هایی که در شهر وجود دارند به هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شوند و در مزایده قرار می گیرند.
فالی در پایان از تلاشها و زحمات خالصانه رؤسا و نائب رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان لامرد تشکر و قدردانی کرد.
نظر شما