رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۲۰۰۶
رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس
با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس، احمد وامق، رئیس انجمن هنرهای نمایشی، سید علیرضا موسوی، کانون تئاتر خبابانی، فرهاد ارشاد، علیرضا بنیادی و روح‌الله رنجبری، داوران بازبین سی و دومین جشنواره تئاتر استان فارس، از پوستر این جشنواره رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس فارس با تبریک سربلندی دو گروه هنری آرتاتئاتر و پرسیا در جشنواره تئاتر ارسباران و دو گروه خانه عروسک و نظر در بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی گفت: درخشش هنرمندان هنرهای نمایشی فارس در جشنواره‌های کشور، نشان‌دهنده گنجینه‌های درخشان هنرهای نمایشی آن است که بایستی بیش از پیش بستر پویایی و سرافرازی آنان را فراهم کرد.
سهرابی افزود: با آن که همه‌گیری بیماری کرونا در کشور به بخش فرهنگ و هنر آسیب‌های بسیاری زده است، هنرهای نمایشی استان فارس همچنان استوار و پابرجاست؛ این ما را برای برگزاری بهتر جشنواره بیش از پیش راغب می‌کند.
دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس ادامه داد: با پایان یافتن مهلت دریافت فیلم نمایش‌ها، در گام دوم، داوران بازبین به دیدن فیلم نمایش‌های دریافتی نشسته‌اند. نمایش‌های برگزیده داوران بازبین، برای رقابت فراخوانده خواهند شد تا در گام پایانی با اجرای عمومی، با یکدیگر رقابت کنند.
گفتنی است در این دوره نمایش‌هایی از شهرهای شیراز، کازرون، لامرد، لارستان، استهبان، فسا، نی‌ریز، فیروزآباد، سروستان، مهر و جهرم برای بازبینی، فیلم‌های خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده‌اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز