فرماندار ویژه لارستان: همه باید در راستای حفاظت از ارزش های اسلامی قدم برداریم

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۸۰۰۱
فرماندار ویژه لارستان: همه باید در راستای حفاظت از ارزش های اسلامی  قدم برداریم
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید براینکه همه باید در راستای حفاظت از ارزش های اسلامی و دینی قدم برداریم، گفت:آنچه در تاریخ، کتابها و روایت‌ها از ایثارگری‌های صدر اسلام خواندیم؛ در هشت سال دفاع مقدس عینیت یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان که بمناسبت هفته بسیج و با حضور اعضای شورای تامین، جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برگزار شد؛ در سخنانی تصریح کرد: امروز بسیجیان عزیز با همان روحیه و فرهنگ بسیجی زمان جنگ در تمامی صحنه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و غیره به مردم خدمت می کنند که این خود از افتخارات است.
 حسنی خاطرنشان ساخت: آنچه در انقلاب سال ۵۷ بروز پیدا کرد، نماد و تجسم عینی از ارزشهای دینی، اسلامی و انسانی بود، که در طی قرن های گذشته و قبل از انقلاب، صرفاً در کتابهای تاریخی خوانده ایم، اما بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس همه این مطالب تاریخی که در صدر اسلام و دوران ائمه معصومین سلام الله علیها اتفاق افتاده بود، با مصداق عملاً و علنا در جامعه شکل گرفت.
 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه ای را ایجاد کرد تا مفاهیم ارزشی، ارزشهای انسانی و ایثارگریها، ازخودگذشتگی ها، خدامحوری ها،  نوع دوستی ها و فداکاریها تجسم عینی پیدا کند و این وضعیت بعد از پیروزی انقلاب نیز یعنی در هشت سال دفاع مقدس همچون شهادت طلبی، ازخودگذشتگی و ایثارگریها به نحوی تداوم یافت که به‌عنوان فرهنگ اصیل اسلامی و به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما نهادینه شد.
فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: با تولید ارزش های دینی و بازآفرینی این مفاهیم، مردم و حتی جهانیان آنچه را که به عنوان حماسه های جهاد و شهادت و ارزش‌های دینی شنیده بودند، در این 8 سال جنبه عملی پیدا کرد.
 حسنی با بیان اینکه آنچه در تاریخ، کتابها و روایت‌ها از ایثارگری‌های صدر اسلام خواندیم؛ در هشت سال دفاع مقدس عینیت یافت؛ یادآور شد : در این 8 سال، ایثار و شهادت دیگر صرفا یک موضوعی ذهنی و تئوریک و تاریخی نبود، بلکه اقدامی عملی و اتفاق عظیمی برای ما ایرانیان و کشور بود که با توسل به آن توانستیم برابر کفر و استکبار جهانی و کسانی که مجهز به سلاح روز بودند، پیروز شویم.
معاون استاندار فارس بیان کرد: باز آفرینی مفاهیم ارزشی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ارزان به دست نیامده است و وظیفه امروز ما و همه رزمندگان و همه بسیجیان که در عرصه های مختلف به نظام و مردم خدمت می کنند این است که نگذاریم توسط عده ای فرصت طلب مفاهیم ارزشی تنزل پیدا کند و بایستی در راستای حفاظت از ارزش های اسلامی و دینی که با تبعیت از رهبری حضرت امام رحمة الله علیه و در تداوم آن توسط مقام معظم رهبری شکل گرفته، قدم برداریم و در عرصه های مختلف از این مفاهیم ارزشی عملا استفاده نماییم.
فرماندار ویژه لارستان در پایان تاکید کرد: الحمدالله تاکنون با ارزش های اسلامی و اعتماد بین مردم و حاکمیت و مسئولین با قدرت نرم توانسته‌ایم در مبارزه با کفر جهانی قد علم کنیم و انشاءالله در تداوم راه انقلاب از این ارزش های اسلامی برای تداوم و حرکت پویای انقلاب استفاده می شود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز