قانعی: انقلاب اسلامی شعار اصلی خود را موضوع فرهنگ قرار داده است

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۱۵۰۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: احیای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار دارد و در نظر داریم حضور متخصصین و شایستگان عرصه فرهنگ در مساجد فارس را پررنگ کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،حمیدرضا قانعی درمزاسم تودیع و معارفه  مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی شعار اصلی خود را موضوع فرهنگ قرار داده است و این انقلاب درصدد است که خود را با تکیه بر عنصر فرهنگ در عرصه های جهانی، بیشتر به رخ بکشد.
وی اضافه کرد: ما در طول ۴۲ سال گذشته شاهد این هستیم که زحمات بسیاری در عرصه های مختلف اقتصاد، ‌سیاست و فرهنگ کشیده شده است اما اگر در این حوزه ها به نتایج قابل توجهی نرسیدیم به دلیل کمرنگ شدن مردم در این عرصه ها است. 
وی گفت: احیای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار دارد و در نظر داریم حضور متخصصین و شایستگان عرصه فرهنگ در مساجد فارس را پررنگ کنیم. موسسات فرهنگی و گروههای آتش به اختیاری که طی سالیان گذشته بدون هیچ چشم داشتی توانستند بار فرهنگی این جامعه را به دوش بکشند نیز مورد حمایت قرار خواهند کرد.
قانعی بیان داشت: اگر امروز فارس در قله فرهنگ و هنر ایستاده است به خاطر زحمات اهالی فرهنگ و هنر است و هیچ کس نمی تواند منکر این مسئله باشد. کارشناسان و کارمندان خدوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سهم بسزایی در بالندگی فرهنگ و هنر دارند.
وی ادامه داد: جا دارد از مدیران، بزرگان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر تشکر و قدردانی داشته باشم و من همواره قدردان زحمات اهالی فرهنگ و هنر خواهم بود و تکریم و ارتقا کارمندان محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولویت کاری بنده خواهد بود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز