رئیس کل دادگستری فارس:لزوم استفاده قضات از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۷۳۱۷۹
رئیس کل دادگستری فارس:لزوم استفاده قضات از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف
رئیس کل دادگستری فارس به قضات توسعه حل اختلاف استان توصیه کرد تا از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت‌ها و مشکلات طرفین پرونده‌ها بیشتر استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در بازدید سرزده از مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز و مجتمع شماره یک توسعه حل اختلاف شیراز گفت: رفتار مناسب با مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و صدور آرای مستند و متقن از مصادیق تکریم ارباب رجوع  است.
به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، او به قضات توسعه حل اختلاف استان فارس توصیه کرد تا از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت ها و مشکلات طرفین پرونده‌ها بیشتر استفاده شود.
رئیس کل دادگستری فارس در ادامه بر رعایت نظم و انضباط  اداری همکاران تأکید کرد و افزود: حفظ روحیه انقلابی، دقت، سرعت و حساسیت در پیگیری و رسیدگی به امور قضایی و همچنین تکریم و احترام به مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از اصول اساسی در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا و از تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه است.     
موسوی درخصوص شناسایی به موقع نقاط ضعف و مشکلات و مرتفع کردم آن ها به عنوان یکی از وظایف سرپرستان مجتمع‌های قضایی و مدیران حوزه‌های قضایی استان توصیه و خاطرنشان کرد: رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان و سرپرست‌های مجتمع‌های قضایی در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی نسبت به رفع نقایص احتمالی مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنند.
گفتنی است، پیش از این نیز رئیس کل دادگستری فارس به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و برخی از معاونین خود به صورت سرزده از دو مجتمع قضایی محاکم خانواده شیراز و دادسرای ناحیه ۲ شیراز به صورت سرزده بازدید و روند خدمت رسانی به مردم، نظم و انضباط اداری، بایگانی پرونده‌های قضایی و برررسی امکانات و فضای فیزیکی این دو مجتمع قضایی را مورد بررسی قرار دادند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز