کلاهبردار در شیراز دستگیر شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۸۱۱۷
کلاهبردار در شیراز دستگیر شد
رئیس پلیس فتای فارس از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی تحت عنوان واگذاری تسهیلات ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهارداشت: تعداد ریادی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کردند که با آگهی اخذ وام کم‌بهره در یکی از سایت‌های آگهی محور برخورد که اعلام کرده بود برای دریافت وام مبالغی را تحت عنوان اقدامات اداری و تکمیل پرونده باید پرداخت شود و پس از واریزی صاحب تلفن دیگر پاسخگو تماس‌های ما نبود و متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌ایم.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکیان و طی تحقیقات فنی و پلیسی، کارشناسان پلیس فتا طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر شیراز دستگیر کردند.
رئیس پلیس فتای فارس فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۰۰ نفر شهروند اعتراف کرده است، اضافه کرد: این فرد کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
سلیمانی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از هموطنان با وسوسه شدن واگذاری وام کم بهره در دام این افراد قرار می‌گیرند، گفت: مردم برای دریافت وام حتما به بانک مراجعه کنند و به هیچ عنوان به این گونه تبلیغات که در فضای مجازی به خصوص در سایت ‌های آگهی محور و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اعتماد نکنند؛ چرا که بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و بدانند که این تبلغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود.
این مقام انتظامی گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند؛ همچنین شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان فارس است.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز