رهام بخش: ترفند راننده نیسان در حمل سلاح لو رفت

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۱۵۱۹
رهام بخش: ترفند راننده نیسان در حمل سلاح لو رفت
فرمانده انتظامی استان، از توقیف نیسان حامل اسلحه قاچاق و کشف 32 قبضه سلاح شکاری در محور "اصفهان-شیراز"و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "رهام‌بخش حبیبی" اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی این استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک دستگاه وانت نیسان تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال به استان "شیراز" را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور "اصفهان-شیراز" اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی وانت نیسان متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی این استان  با بیان اینکه راننده وانت نیسان با نصب چراغ گردان و برچسب امداد خودرو بر روی بدنه قصد گمراه کردن ماموران را داشت، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 32 قبضه سلاح شکاری که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
سردار "حبیبی" با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد،این مقام ارشد انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به سامانه 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام
نظر شما