مرحله پنجم طرح مدیریت هوشمند کرونا در فارس آغاز شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۴۱۴۷
مرحله پنجم طرح مدیریت هوشمند کرونا در فارس آغاز شد
جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا گفت: در پنجمین مرحله طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا، کارکنان مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی ملزم به تزریق دز دوم واکسن کرونا می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، اسماعیل محبی پور ‌در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اعلام این خبر عنوان کرد: در این مرحله، ارائه خدمات در مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی به مراجعه کنندگان هم تنها با ارائه کارت تزریق دز دوم واکسن کرونا امکان پذیر خواهد بود.
وی همچنین از اجباری شدن تزریق دز دوم برای متقاضیان سفر‌های هوایی خبرداد و گفت: با هماهنگی با دفاتر هواپیمایی و فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم، به افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند خدمات هوایی داده نمی‌شود.
وی ضمن تشکر از مردم به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری برای پیشگیذی از شیوع کرونا اظهر کرد: از مردم می‌خواهیم ویروس کرونا را جدی بگیرند چرا که میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در فارس طی هفته گذشته یک سوم کل کشور بوده و عمده کسانی که فوت کرده آمد دوز دوم واکسن را دریافت نکرده بودند.
 معاون استاندار فارس یادآور شد: توسعه سویه اومیکرون نسبت به هفته گذشته فراگیری پنج برابر داشته که این موضوع نیز نشان دهنده لزوم رعایت بیش از پیش پروتکل ها است.
محبی پور عنوان کرد: از این هفته آژانس های مسافرتی مکلف هستند در زمان صدور بلیط کارت واکسن مراجعان چک کنند از ارائه بلیط به کسانی که دو دوز واکسن را نزده آمد خودداری کنند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص اتباع بیگانه نیز گفت: مراکزی همچون مترو و ترمینال ها که نیاز هست اتباع دیگر کشورها خدمات دریافت کنند با همکاری نیروی انتظامی و انتظامات و اداره کل اتباع استان اتباع غیر مجاز شناسایی جمع آوری شده و اتباع مجاز که مهمان ما هستند باید حتما کارت تزریق دوز دوم واکسن را برای دریافت خدمات ارائه کنند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز