ترفند سارق مسلح خرید خودرو لو رفت

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۴۶۲۵
ترفند سارق مسلح خرید خودرو لو رفت
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق مسلح خودرو سانتافه و کشف اسلحه به کار رفته در سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "کاووس حبیبی"اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو سانتافه در شهرک "اکبرآباد" شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارت شاکی مشخص شد که وی خودرو خود را جهت فروش در سایت دیوار آگهی کرده و شخصی ناشناس پس از تماس و هماهنگی جهت خرید در "شهرک اکبرآباد"،  با یک قبضه اسلحه شکاری به دست مالک شلیک و اقدام به سرقت سانتافه می‌کند.
سرهنگ "حبیبی" بیان داشت: کارآگاهان پلیس با همکاری ماموران انتظامی کلانتری 14 مدرس شیراز با اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از 48 ساعت محل اختفاء سارق را در یکی از خیابان‌های شیراز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن را دستگیر و سواری سانتافه مسروقه را نیز کشف کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری و 4 عدد فشنگ مربوطه (استفاده شده در صحنه سرقت مسلحانه) کشف شد، تصریح کرد: سارق 45 ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست هنگام انجام معاملات خرید و فروش خودرو در سایت دیوار مراقب تماس‌ها و خواسته‌های مشکوک خریداران بوده و زمانی که خریدار تقاضای بازدید خودرو را در مکان مورد نظر خود می‌کند از رفتن به آن محل خودداری تا حتی الامکان از وقوع چنین مواردی جلوگیری شود.
انتهای پیام
نظر شما