معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

فارس ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزشی کشور را داراست

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۲۸۴۷۰۲
فارس ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزشی کشور را داراست
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: در سالهای گذشته استان فارس نشان داده که ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزشی کشور را داراست و پیشقراول ها را می بینیم.
بنیامین شکوه فر در آیین تکریم مدیر کل سابق و معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان فارس افزود: مسئولیت گرفتن در این وضعیت یعنی باید از زندگی گذشت و به جدیت تلاش کرد.
شکوه فر ادامه داد: در سالهای گذشته استان فارس نشان داده که ظرفیت تبدیل شدن به قطب ورزشی کشور را داراست و پیشقراول ها را می بینیم این نیاز به یک کار مجدانه دارد و کاری که ما باید انجام دهیم این است که مبتنی بر معیارها و شاخص ها دست به دست هم دهیم در کنار مدیر جدید استان این ظرفیت را دنبال کنیم. 
وی بیان کرد: توقع دولت سیزدهم دولتی که با شعارهای انقلابی بر سر کار است و شعار عدالت محوری سر می دهد و دغدغه شخص رئیس جمهور هم هست از مدیران این است که ما بحث عدالت را در جای جای کشور شاهد باشیم و هیچ نقطه ای نباشد که ظرفیت پذیرش امکانات داشته باشد و آن منطقه از امکانات محروم باشد.
شکوه فر افزود: قهرمانان ما در حوزه ورزش کسانی هستند که از مناطق محروم بیرون آمده اند و کمتر کسی است که از خانواده‌های متمول باشد بنابر این اگر اثرپذیری ورزش در مناطق محروم را بیشتر پیگیری کنیم تاثیرپذیری آن در آمار قهرمانی ما نیز بیشتر خواهد بود.
وی اظهار کرد: ورزش بدون همکاری نهادهای ذیربط پیشرفت نخواهد کرد که بحمدا... در استان فارس مدیران به خصوص استاندار فارس بیشترین همکاری را دارند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان بر لزوم تقویت ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: تقویت ورزش عمومی برای تک‌تک آحاد جامعه به خصوص افرادی مانند جوانان در حال رشد و افراد پا به سن گذاشته که بیشتر به این موضوع نیاز دارند باید ملکه ذهن باشد که امیدواریم با تجربه مدیریت جدید استان این موضوع فضای خوبی پیدا کند.
شکوه فر توجه به بخش جوانان را از اولویت های کاری متولیان ورزش و جوانان در کشور دانست و بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز