آیین تکریم مدیر کل سابق و معرفی مدیر کل جدید ورزش و جوانان فارس برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۴۷۰۷
آیین تکریم مدیر کل سابق و معرفی مدیر کل جدید ورزش و جوانان فارس برگزار شد
در آیینی با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مدیران استانی و رووسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس؛ حیدر صفرپور به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان این استان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این آیین گفت: استان فارس دارای بسترها و ظرفیت های بی بدیل است که باید از ظرفیت‌های آن استفاده کرد.
اسماعیل محبی پور بیان کرد: در استان های دیگر باید برای جذب و جلب مردم تلاش کنید اما مردم فارس در عرصه های مختلف پیشرو هستند.
محبی پور افزود: با توسعه و‌ هزینه در بخش فرهنگی و اجتماعی هزینه ما در بخش‌های دیگر کمتر خواهد شد.
وی ادامه داد: به ظرفیت‌های موجود در استان فارس هر جا توجه کردیم هم در عمومی کردن ورزش موفق بودیم و هم در جنبه‌های قهرمانی ورزش.
محبی پور افزود: تاریخ قهرمانی استان فارس پر افتخار است و فارس قهرمانان المپیک و جهانی در عرصه‌های مختلف و انسان‌های صاحب‌نظر و صاحب منصب در عرصه ورزش دارد که باید از نظرات و تجربیات آنان استفاده کرد. 
بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این آیین گفت:  در خصوص انتخاب مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان فارس نیز گفت: انتخاب دکتر صفرپور جزو یکی از بهترین انتخاب‌های وزارت ورزش در استان ها خواهد بود و تجربیات و ارتباطات ایشان اثر وضعی خود را در حوزه ورزش و جوانان استان خواهد داشت.
*جوان و ورزش ۲ موضوع منفک از هم نبوده و در هم عجین است
مدیر کل ورزش و جوانان جدید استان فارس نیز در این آیین بیان کرد: ورزش با وجود جوانان تجلی پیدا می‌کند و جوانان نیز با ورزش و پرداختن به ورزش رشد و بالندگی پیدا می‌کنند لذا قرار گرفتن این دو در کنار هم می تواند سرمایه غنی و اجتماعی برای ادامه دستیابی هر چه بهتر به آرمان‌ها و اهدافی باشد که هم در نظام جمهوری اسلامی تعریف شده و هم در دولت سیزدهم به دنبال تحقق آن ها هستیم. 
حیدر صفرپور توجه به حوزه جوانان و مسائل فرهنگی را از اولویت‌های اصلی برشمرد و تاکید کرد که قطعا برنامه‌های مثبت و تاثیرگذار اجرایی شده توسط مسئولان در گذشته، امروز هم دنبال و تقویت خواهد شد.
صفرپور با بیان اینکه جوان و ورزش ۲ موضوع منفک از هم نبوده و در هم عجین است، گفت: ورزش در وجود جوان تجلی پیدا می‌کند و جوان با ورزش رشد و تعالی می‌یابد و این ۲ رکن اساسی می‌تواند اساس رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی را فراهم آورد.
صفرپور با بیان اینکه مسئولیت اداره ورزش و جوانان یک امانت نزد او خواهد بود، گفت: به حتم در سایه همدلی و تعامل و همکاری، مسیر رشد و تعالی هموار خواهد شد و برای اجرای برنامه‌های مورد نظر در حوزه‌های ورزش و جوانان از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.
او ابراز امیدواری کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از این پس بیش از گذشته هموار کننده مسیر وفاق و همدلی بیشتر در استان باشد و منجر به رشد و اعتلای همه جانبه استان شود.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از ۱۸ ماه خدمت خود در این سمت پرداخت.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات عباس حاجی زاده تقدیر و با اعطای حکم مدیریت حیدر صفرپور به مدیریت کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد.
نظر شما