بذرافشان: در سامانه امداد هوشمند ۹۶ درصد پرونده‌های مددجویی پالایش شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۷۶۹۸
بذرافشان: در سامانه امداد هوشمند  ۹۶ درصد پرونده‌های مددجویی پالایش شد
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت:از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در این استان تاکنون، پرونده ۹۶ درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه پالایش شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، محمد بذرافشان بااشار ه به اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال اظهارداشت: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان برای ثبت درخواست خود باید به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند.
وی با بیان اینکه اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است، خاطرنشان کرد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.
 مدیرکل کمیته امداد فارس ابرازداشت: از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون، پرونده ۲۰۰ هزار و ۱۲۵ خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ خانوار معادل ۸۰ درصد کل پرونده‌ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.
بذرافشان بیان کرد: همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده ۱۵۸ هزار و ۴۴۰ خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۸ پرونده معادل ۹۶ درصد از کل پرونده های مستمری بگیران، پالایش شده است.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز