۸ ورزشکار و مربی از استان فارس راهی المپیک ناشنوایان برزیل می شوند

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۲۰۱۶
۸ ورزشکار و مربی از استان فارس راهی المپیک ناشنوایان برزیل می شوند
سرپرست معاونت ورزش فارس گفت: ۸ ورزشکار و مربی از استان فارس راهی المپیک ناشنوایان برزیل می شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محسن کریمی اظهار داشت: کاروان ورزشی ۷۵ نفره آقایان و بانوان ناشنوایان شرکت کننده از ایران با شعار "موفقیت در سکوت" راهی المپیک ۲۰۲۲ برزیل می شوند که در این بین ۸ ورزشکار و مربی از استان فارس در این رقابت ها حضور دارند.
وی ادامه داد: مریم خدابنده در رشته تکواندو، زینب حسن پور ( کاراته ) مژده مردانی (کاراته ) آسیه مردانی (مربی کاراته ) و فاطمه اسفندیاری در رشته تیراندازی پنج بانوی شرکت کننده از فارس هستند.
سرپرست معاونت ورزش فارس افزود : همچنین در بخش آقایان، علی کهربایی و محمد شایان در رشته کاراته و علیرضا صالحی در دو و میدانی دیگر ورزشکاران اعزامی به المپیک از فارس هستند.
کریمی سهم سهم استان فارس از کاروان اعزامی به المپیک ناشنوایان 2022 در کشور برزیل 8/8 درصد برشمرد و گفت : مسابقات المپیک ناشنوایان که هر چهار سال یک بار برگزار می شود از سال ۱۹۲۴ در فرانسه کلید خورد و بیست و چهارمین دوره این مسابقات ۱۱ اردیبهشت به میزبانی شهر کاشیاس دو سول برزیل آغاز می شود.
وی در پایان بیان کرد : کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور دارند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز