فرخ زاده: شیراز میزبان تور رالی گردشگری خانوادگی است

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۴۵۱۳
فرخ زاده: شیراز میزبان تور رالی گردشگری خانوادگی است
معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری فارس با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای بزرگ بین المللی در فارس کلید خورده است، گفت: تور رالی گردشگری و حضور بیش از ۱۰۰۰ گردشگر در استان فارس برگزار می شود.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، محمد فرخ زاده اظهارداشت:  کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد با اجرای رالی تور گردشگری خانوادگی با حضور ۳۰۰ دستگاه خودرو و اتومبیل های مجهز به ویژه گردشگری از نقاط مختلف کشور برای نخستین بار همه اضلاع مثلث طلایی گردشگری؛ یعنی اصفهان، یزد و فارس را برای مخاطبین گردشگری از همه جهان ارائه دهد.
وی عنوان کرد: این گردشگران سفر خود را با محوریت و مقصد استان فارس طی نموده و در نهایت در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه وارد استان خواهند شد.
معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری فارس با اشاره به ایجاد هماهنگی‌های لازم، برای این رویداد بیان کرد: محوطه مجتمع پردیس تخت جمشید به عنوان اقامت این گردشگران در نظر گرفته شده در حاشیه این اقامتگاه با همکاری و تعامل نمایندگی حوزه اتومبیلرانی کانون در فارس به مناسبت عید سعید فطر همایش و نمایشگاه خودرویی با حضور همان شرکت کنندگان و بازدید عموم برگزار می شود.
فرخ زاده با بیان اینکه سفر با خودروهای کمپر و کاروانی در ایران و جهان به عنوان بهترین سبک گردشگری در راستای تحقق گردشگری پایدار و مسئولانه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این رالی و تور گردشگری خانوادگی کاملاً به مقررات این نوع گردشگری واقف بوده و هرگونه بهره برداری رسانه‌ای از این همایش باعث اشاعه فرهنگ این نوع گردشگری خواهد شد.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در نظر دارند در روز شیراز به مرکز استان سفر کرده و از نقاط تاریخی گردشگری شیراز و سپس استان بازدید نمایند و نهایتاً در تاریخ ۱۶ اردیبهشت استان فارس را به مقصد اصفهان ترک کنند.
معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری فارس یادآور شد: با احتساب اینکه هر خودرو شرکت کننده در این رالی تور گردشگری خانواده حداقل سه نفر سرنشین دارد پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰۰ نفر گردشگر همزمان در روزهای ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت وارد استان فارس و شهرستان های شیراز و مردشت خواهند شد.
فرخ زاده از انجام هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه برای برگزاری این رویداد خبر داد و ابراز امیدواری کرد با ترویج چنین اقداماتی صنعت گردشگری فارس بیش از پیش توسعه یابد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز