با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال، اولین کارخانه خیرساز جنوب فارس آغاز به کار کرد

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۴۵۲۷
با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال، اولین کارخانه خیرساز جنوب فارس آغاز به کار کرد
مسئول گروه جهادی کارسازان اعظم امام حسین اَشکنان لامِرد گفت: با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال، اولین کارخانه خیرساز جنوب فارس آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ حاج محمد حسن پور اشتغال زایی برای افراد بی سرپرست و بدسرپرست و جوانان را از اهداف دیرینه گروه جهادی کارسازان اعظم امام حسین اَشکنان لامِرد برشمرد و تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، طی صحبتی که با خیرین انجام شد مقرر شده است که چند کارخانه دیگر نیز در زمینه اشتغال، کارآفرینی و تولید احداث شود که امیدواریم مسئولان نیز با حل مشکلات زمین مجموعه ها، همکاری کنند.
این نیک اندیش افزود: ان شاالله طی روزهای آتی، سومین کارخانه (قطعات بتنی) خیرساز نیز کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.
حسن پور با بیان اینکه درآمد حاصل از کارخانه‌های خیرساز، صرف کارهای عام المنفعه خواهد شد خاطرنشان کرد: کارخانه نایلون و نایلکس گروه جهادی کارسازان اعظم امام حسین اَشکنان، در سه شیفت کاری و با اشتغال مستقیم ۲۱ نفر فعالیت خود را از ماه قبل آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: زیر بنای سوله این کارخانه ۸۵۰ متر با فضای کافی برای توسعه است که در آینده با استقرار دستگاه های جدید هم تولیدات آن افزایش خواهد یافت و هم اشتغال زایی بیشتری خواهد داشت.
مسئول گروه  کارسازان اعظم امام حسین اشکنان بیان کرد: با توجه به اینکه کارخانه نایلون و نایلکس دارای پروانه بهره برداریست مواد آن از طریق بورس از پتروشیمی جم خریداری میشود و تولیدات آن، ضمن تأمین نیاز مردم جنوب فارس، به استان های همجوار نیز صادرات می‌شود.
حسن پور با تقدیر از خیرین خارج و داخل کشور در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری گفت: از تمامی خیرین خواهشمندم بیشتر در زمینه تولید وقت بگذارند تا بزرگترین دغدغه جوانان عزیز ما که درحال حاضر مسئله اشتغال است، مرتفع شود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز