آموزش و پرورش فارس تنبیه بدنی یک دانش آموز در شیراز را تایید کرد

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۶۷۶۸
آموزش و پرورش فارس تنبیه بدنی یک دانش آموز در شیراز را تایید کرد
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، با تائید محتوای فیلم منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط یک معلم، به تشریح موضوع پرداخت و بر حساسیت در این موارد و پیگیری چنین موضوعاتی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حمیدرضا شعبانی گفت: حوالی ظهر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در کلاس پایه دهم دبیرستان ناصریان شیراز، یکی از معلمان، دانش آموزی را تنبیه کرده که فیلم آن شامگاه شنبه، در فضای مجازی منتشر و موجب واکنش آموزش و پرورش شد.
شعبانی با بیان اینکه موضوع اول وقت امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت از طریق آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، مورد پیگیری قرار گرفت، گفت: براساس بررسی‌های اولیه، معلم مربوطه طی تماسی با دانش آموز، از وی دلجویی کرده و موضوع به صلح و سازش بین معلم و شاگرد انجامیده است.
این مقام مسئول در عین حال ضمن تاکید براینکه تنبیه بدنی دانش اموزان و همچنین حفظ شان همکاران فرهنگی، جزو خطوط قرمز آموزش و پرورش فارس است، گفت: با توجه به اینکه رفتاری خلاف قانون و مقررات نظام اموزشی حادث شده، موضوع قاعدتا از مجاری ذی ربط اداری در آموزش و پرورش پیگیری و دنبال می‌شود.
شعبانی با بیان اینکه از اموزش و پرورش ناحیه دو شیراز خواسته ایم در اولین فرصت، معلم را فراخوان و شرح ماجرا دریافت و مسائل به شکل قانونی دنبال شود، گفت: آموزش و پرورش فارس، همواره به دنبال حفظ و ارتقاء شان دانش آموزان و معلمان است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم در آینده شاهد چنین رخدادهایی در محیط‌های آموزشی نباشیم.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز