محبی پور: هوشیاری مقابل توطئه‌ دشمنان در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ضروری است

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۱۳۴۳
محبی پور: هوشیاری مقابل توطئه‌ دشمنان در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ضروری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، گفت: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد شائبه در اصل و موفقیت طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، روحیه پرخاشگری و هیجانی را در جامعه افزایش دهند که مردم باید مانند سابق هوشیار باشند و اخبار را از منابع رسمی و مورد وثوق دریافت کنند.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، اسماعیل محبی‌پور، اظهار داشت: رسانه‌ها به همان‌ نسبت که می‌توانند برای تنویر افکار عمومی و هدایت صحیح افکار مدیران مورد استفاده قرار بگیرند ، به میزان تأثیرگذاری و امکان تصمیم‌سازی که برای مردم و مسئولان دارند می‌توانند مورد استفاده سوء هم قرار بگیرند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: انتشار اخبار جعلی ، صداهای مجعول و نامشخص و تصاویر و فیلم‌های مجعول از جمله مصدایقی است که یک رسانه مورد استفاده سوء قرار می‌گیرد. البته این اتفاقات در شرایط خاص در سایر کشورها نیز روی می‌دهد و می‌توان گفت این عرصه جنگ رسانه‌ای کشورها علیه همدیگر است.
محبی‌ پور افزود: در حال حاضر کشور ما با تحولات اقتصادی همراه است ، تحولاتی که منشأ خیر و برکت برای همه مردم کشور است در چنین شرایطی دشمنان منتظر هستند تا از این فضا حداکثر سوءاستفاده را کنند.
معاون استاندار فارس گفت: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد ذهنیت‌های منفی برای مردم به ویژه قشر جوان و ایجاد شائبه در اصل و موفقیت طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ، روحیه پرخاشگری و هیجانی را در جامعه افزایش دهند و در نهایت اتفاقات ناخوشایندی را در کشور رقم بزنند.
وی بیان کرد:  در حال حاضر به دلیل قدرت و قوه عاقله حاکم بر فضای عمومی جامعه ، صبر و تحمل مردم و برنامه‌ریزی منسجم مدیران مشکلی در خصوص اجرای برنامه اقتصادی در سطح استان و کشور به صورت حاد وجود ندارد اما دشمنان دست به دامن دروغ شده‌اند و فیلم‌ها و عکس‌هایی مربوط به سایر کشورها و یا زمان‌های گذشته منتشر می‌کنند تا مردم را دچار هیجان کاذب کنند که می‌طلبد مردم مانند سابق هوشیار باشند و اخبار را از منابع رسمی و مورد وثوق دریافت کنند.
معاون استاندار فارس با اعتقاد به اینکه مردم باید تحقیق و بررسی اولیه را در رابطه با محتواهای منتشر شده در فضای مجازی انجام دهند ، گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که ما از جنس آنها و در میان آنها هستیم و تمام شرایط مورد بررسی و رصد مدیران قرار دارد و حداکثر تلاش به صورت شبانه روزی در حال انجام است که انشالله مسائل و مشکلات اقتصادی به نحو صحیح مدیریت شود تا دشواری‌های معیشتی مردم کاهش یابد
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز