حسینی: نیازمند تقویت ایمنی جامعه در برابر کرونا هستیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۲۹۹۶
حسینی: نیازمند تقویت ایمنی جامعه در برابر کرونا هستیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شیوع کرونا تا حدودی در جامعه مهار و کند شده است، خاطرنشان کرد که همچنان نیازمند حفظ و تقویت ایمنی جامعه در برابر کووید-۱۹ هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر سید وحید حسینی چهارشنبه چهارم خرداد و در پانصد و نهمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ علوم پزشکی شیراز، یکی از اولویت‌ها را حفظ و افزایش مداوم سطح ایمنی جامعه با استفاده از واکسن برشمرد و گفت: تاکنون ۹۳ و ۶۵ صدم درصد از جمعیت هدف شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز، دُز یک واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: بالغ بر ۸۷ و ۷۱ صدم درصد از جمعیت هدف شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز دُز دوم و ۴۹ و دو صدم درصد از جمعیت هدف در این شهرستان‌ها دُز سوم واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند.
رئیس علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد که تزریق دُز چهارم واکسن به ۱۸۹۲ نفر جمعیت گروه هدف در شهرستان های زیر مجموعه این دانشگاه انجام شده است.
حسینی در ادامه با اشاره به مدیریت موفق بیماری کووید۱۹ و انجام واکسیناسیون عمومی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم و وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همدلی مردم با مجموعه سلامت در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون بتوانیم این بیماری را در کشور مهار کنیم.
وی اظهار کرد: شناسایی روزانه بیماران جدید مبتلا به کرونا که مواردی نیز با بستری همراه است، گویای چرخش این ویروس در سطح جامعه است و این امر تداوم پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی تمامی افراد جامعه را ضروری می سازد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از گروه هدف دریافت مرحله جدید واکسن نیز خواست تا هرچه سریع به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و در این زمینه اقدام کنند.
انتهای پیام
نظر شما