مدیرکل محیط زیست فارس: خون با برکت شهدا راه ما را استوارتر خواهد کرد

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۸:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۴۸۱۹
مدیرکل محیط زیست فارس: خون با برکت شهدا راه ما را استوارتر خواهد کرد
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس بیان کرد : ما با ریخته شدن خون این شهداء استوار تر از گذشته در جهت حفاظت از طبیعت قدم بر خواهیم داشت و خون با برکت شهدا راه ما را استوار تر و هموار تر خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیین ملی وداع و قدردانی از شهدای مظلوم محیط بان  و محیط یار محیط زیست فارس محمد فرهمند و رضا بهرامی پور در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور استاندار فارس، معاون توسعه و پشتیبانی  و حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست ، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، معاون محیط زیست طبیعی کشور، فرمانده نیروی انتظامی استان، رییس مجمع نمایندگان استان فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، مدیران کل حفاظت محیط زیست کشور، تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و سایر مدیران و مسئولان استانی برگزار شد. 
در این مراسم عطا پور شیرزاد مدیرکل محیط زیست فارس گفت: امروز شاهد هستیم که همه مردم ایران دوستداران محیط زیست هستند و این فقدان را به همه جامعه و دوستداران محیط زیست تسلیت می گویم. 

وی اظهار داشت: ما همچنان به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت مردمی و انقلابی بویژه ریاست جمهوری که تأکید ویژه ای بر محیط زیست دارند پابرجا و استوار بر کار خود خواهیم ماند. 

وی در پایان از استاندار فارس، اعضای شورای تأمین استان، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و روحانیت معزز و مسئولان حوزه قضایی و انتظامی بویژه سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی که از ابتدای وقوع این حادثه حاضر بودند، تقدیر و قدردانی کرد.
مدیرکل محیط زیست فارس  در پایان تلاش‌های همیاران و سمن های محیط زیستی استان فارس را ستوده و آنها قدردانی کرد.
انتهای پیام
نظر شما