رحیمی:شیراز نیازمند مگاهاسپیتال است

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۵۳۴۵
رحیمی:شیراز نیازمند مگاهاسپیتال است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از قطب های مهم حوزه بهداشت و درمان کشور محسوب می شود، گفت: شهر شیراز به وجود مگاهاسپیتال نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، بهروز رحیمی در حاشیه سفر به شیراز، توسعه زیرساخت های خدمت رسانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یکی از اولویت های مهم مجموعه وزارت بهداشت عنوان کرد.
وی با اشاره به بازدیدهای خود از پردیس دانشگاه و مرکز آزمون، پروژه ساخت بیمارستان اعصاب و روان صدرا با ۲۹۸ تخت، ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از پروژه ساخت بیمارستان حضرت خاتم الانبیا(ص) شیراز به عنوان یکی دیگر از پروژه های مهم حوزه سلامت فارس یاد کرد که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به شیراز بوده و به زودی ساخت آن به مرحله مناقصه وارد می شود.
رحیمی شهر شیراز و استان فارس را به عنوان مرکز ریفرال و مرجع ارائه خدمات درمانی، به ویژه در منطقه جنوب کشور معرفی کرد و با بیان نیاز مبرم شیراز به راه اندازی مگاهاسپیتال، از پیگیری پروژه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی حضرت صدیقه طاهره(س) در شهرک میانرود شیراز خبر داد که هم اکنون در مراحل عقد قرارداد و شروع به کار قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در ادامه به پیگیری زمین مناسب برای راه اندازی بیمارستان هزار و ۲۰۰ تختخوابی در شیراز، به عنوان یکی دیگر از محورهای سفر امروز خود یاد کرد.
او با اعلام اینکه هم اکنون پنج هزار پروژه سلامت در کشور در حال ساخت است، گفت: از این تعداد، ۲۵۰ پروژه در بخش درمانی مشتمل بر ۴۸هزار و پانصد تخت بیمارستانی مراحل ساخت را طی می کند که امیدواریم طی چهار سال آینده انجام شود.
رحیمی با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به تکمیل پروژه های نیمه تمام، یادآور شد: تلاش می شود که هشت تا ۱۰ هزار تخت بیمارستانی به مجموعه سلامت کشور افزوده شود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز