ایمانیه :رصد ساخت و ساز های غیر مجاز در روستا های اطراف شیراز توسط ناظرین انجام می شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۸۵۸۱
ایمانیه :رصد ساخت و ساز های غیر مجاز در روستا های اطراف شیراز توسط ناظرین انجام می شود
استاندار فارس با بررسی وضعیت طرح هادی روستا های اطراف شیراز، گفت: وضعیت موجود در روستا های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در چهارمین نشست «شورای برنامه ریزی و توسعه استان»  سال ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، با اشاره به اهمیت نقشه برداری در برنامه ریزی های راهبردی شهرستان ها  پیشنهاد داد تا  با تفاهم نامه بین سازمان شهرداری های کشور با شرکت های معتمد و متخصص برای تهیه نقشه اقدام شود.  
دکتر ایمانیه برای ایجاد پنجره واحد الکترونیکی بین سازمان ها در استان فارس اعلام آمادگی کرد و بیان داشت:  استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی اصلی ترین دلیل فرونشست زمین است  بنابراین سازمان برنامه و بودجه می تواند بر اساس نقشه های سازمان نقشه برداری کشور، اعتبار برای تامین آب شهرستان های دارای فرونشست زمین اختصاص دهد.
استاندار فارس ساخت و ساز های  خارج از طرح هادی روستا های اطراف شهر شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: وضعیت موجود در روستا های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری بشود.
در ادامه نشست، نماینده عالی دولت در فارس بر پیگیری طرح های مصوب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط سازمان های مرتبط تاکید کرد.
گفتنی است، از  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس  به دلیل کسب رتبه نخست کشوری در تهیه نقشه های GIS توسط رئیس سازمان نقشه برداری کشور تقدیر شد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز