مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد: هشتصد میلیارد تومان مناقصه زیرساختی ااجرا شده است

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۰۷۶۳
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد:  هشتصد میلیارد تومان مناقصه زیرساختی ااجرا شده است
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: مناقصه ۶ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیارد تومان در سه ماهه اول سال جاری در لامرد محقق شده است.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد، احسان انصاری با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق چشم انداز توسعه و گسترش زیر ساخت‌ها در این منطقه صنعتی و معدنی مناقصات زیادی در دستور کار قرار دارد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مناقصات برگزار شده در سال جاری با موضوع احداث خط برق ۱۳۲ کیلو ولت، تامین تجهیزات و احداث شبکه توزیع و تغذیه چهار واحد ایستگاه تقلیل فشار گاز، احداث خط انتقال آب به کارخانه آلومینیوم، احداث ساختمان ذخیره اسید سولفوریک مورد نیاز آب شیرین کن و احداث جاده ها و کانال آب های سطحی قسمت شمالی رودخانه مهران شور است که بزودی عملیات اجرایی آن پروژه‌ها آغاز خواهد شد.
انصاری ضمن اعلام اینکه با عملیاتی شدن و گسترش پروژه‌های زیر ساختی، شاهد حضور پر رنگ سرمایه گذاران در این کانون اقتصادی و صنعتی خواهیم بود ابراز داشت: در سال قبل با تلاش بی وقفه همکارانمان در مجموعه، به یک رکورد تاریخی در عملیات زیرساختی منطقه ویژه دست پیدا کردیم و ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه در جهت تکمیل زیرساخت منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد به مناقصه رفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد. 
منطقه ویژه اقتصادی لامرد از زیر مجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است که جهت استقرار صنایع انرژی بر معدنی و صنعتی در جنوب استان فارس واقع شده است.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز