هنرپیشه:خانه فرهنگ خیرگو لامرد جان تازه می گیرد

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۰۷۷۰
هنرپیشه:خانه فرهنگ خیرگو لامرد جان تازه می گیرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد در نشست صمیمی خود با دکتر نکویی بخشدار خیرگو ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این بخش گفت: خانه فرهنگ خیرگو لامرد جان تازه میگیرد.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ محمد هنرپیشه اظهار داشت: تنها بخشی از شهرستان که به همت زنده یاد دکتر محمدعلی حیاتی دارای یک مکان هنری به نام خانه فرهنگ است، خیرگو است.
این مسئول فرهنگی ادامه داد: خانه فرهنگ خیرگو می تواند با بکارگیری حداقل یک نیروی فعال با توجه به بعد مسافت به یک مرکزی بعنوان نمایندگی و هماهنگ کننده مراسمات فرهنگی و هنری در سه بخش چاهورز، خیرگو و علامرودشت تبدیل شود.
نکویی بخشدار خیرگو نیز در این نشست اظهار داشت: این بخش دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی و هنری است و وجود هنرمندان بنام و همچنین فرهنگ وران در حوزه های تعزیه، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، شعرا، نویسندگان، تولیدکنندگان آثار هنری در رشته ها و تکنیک های مختلف خود شاهدی بر این مدعاست.
فعال نمودن خانه فرهنگ خیرگو با بکارگیری نیروی انسانی کوشا و فعال و استفاده از امکانات موجود و رفع مشکلات آن محور نشست دو ساعته بود.
در این نشست مقرر شد تا تعیین تکلیف نیروی انسانی تمام وقت، به صورت موقت یک نیرو معرفی شده از طرف بخشداری خیرگو عهده دار وظایف محوله شود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز