فرخ زاده: حجاج در همه مراحل نماینده جمهوری اسلامی ایران می باشند

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۱۸۴۴
فرخ زاده: حجاج در همه مراحل نماینده جمهوری اسلامی ایران می باشند
معاون استاندار فارس گفت: حجاج در همه مراحل نماینده جمهوری اسلامی ایران می باشند لذا از حجاج اعزامی استان فارس درخواست دارم پرچم استان را در بین تمام زائرین کشور و جهان در قله نگه دارند.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، محمد فرخ‌زاده در حاشیه نظارت میدانی از تمهیدات اندیشیده شده برای اعزام حجاج بیت الله الحرام به سفر معنوی زیارت خانه خدا به اهمیت اقدامات جمعی در مراسم حج اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف ارزشمند سفر به خانه خدا این گردهمایی جمعی مسلمانان جهان است که باید از این فرصت استثنایی حداکثر استفاده صورت گیرد.
معاون استاندار فارس از حجاج اعزامی درخواست کرد که همواره استان فارس را در بین تمام زائرین کشور و جهان در قله نگه دارند و از آنها خواست با رعایت توصیه‌های بعثه و خادمین در طول این سفر معنوی حض معنوی را برده و در عین حال رتبه ممتاز جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نماینده این کشور در تمام مراحل حفظ کنند. 
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس توصیه کرد: زائران بیت الله الحرام از مشغول شدن به اموری که موجب اتلاف وقت می‌شود پرهیز نموده و از همه فرصت های معنوی برای انجام اعمال معنوی و در خلال آن معرفی دستاوردهای نظام استفاده کافی را ببرند.
وی ابراز امیدواری کرد امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت اقتصادی بهبود یافته و این سفر ارزشمند نصیب تمامی مردم عزیز ایران بشود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز