صفرپور: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اداره کل ورزش و جوانان فارس است

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۲۷۵۵
صفرپور: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اداره کل ورزش و جوانان فارس است
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در دیدار با هیات های ورزشی شهرستان بوانات گفت: با توجه تعداد پروژه های نیمه تمام موجود در سطح استان ، بدون تامین اعتبار پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و اولویت اصلی تکمیل پروژه های نیمه تمام است .
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ، دکتر حیدر صفر پور مدیر کل ورزش و جوانان فارس صبح امروز 28 تیر ماه با هیات های ورزشی شهرستان بوانات دیدار و گفت و گو کرد .
وی اظهار داشت : امروز نگاه ما به مقوله ورزش نگاهی کلان است و بنای اصلی ما در کل استان در وهله اول تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: با توجه تعداد پروژه های نیمه تمام موجود در سطح استان ، بدون تامین اعتبار هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و اولویت اصلی تکمیل پروژه های نیمه تمام است .
دکتر صفرپور ادامه داد : شهرستان بوانات یکی از برخوردار ترین شهرستان های استان در مقوله سرانه فضای ورزشی و با توجه به شرایط و نیازهای آینده شهرستان در خصوص فضاهای ورزشی تعریف جدید صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت : با توجه به ابلاغ اعتبارات و اعتبار اختصاص یافته از سوی نماینده محترم شهرستان و فرمانداری و اولویت بندی پروژه ها در شورای برنامه ریزی استان انجام خواهد شد و تکمیل و بهره برداری از پروژه ها در سطح شهرستان سرعت می یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان با اشاره به ابلاغ اعتبارات به هیات های ورزشی استان با ابلاغ این اعتبارات از بودجه در آینده نزدیک بیان داشت : هیات های ورزشی استان در تامین تجهیزات ورزشی به به یاری اعضای شهرستانی خواهند آمد و تامین امکانات ورزشی به هیئت های شهرستانی و ورزشکاران کمک خواهند کرد.
انتهای پیام
نظر شما