مدیرعامل آبفا استان فارس: مشکل آب شهرهای سیل زده برطرف شده است

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۹۶۱۹
مدیرعامل آبفا استان فارس:  مشکل آب شهرهای سیل زده برطرف شده است
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: مشکل آب اکثر نقاط سیل‌زده در استان فارس که شبکه آنها آسیب دیده بود برطرف شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، علیجان صادقپور اظهارداشت: مشکل ۱۵۷ روستا و هفت شهر استان که بر اثر جاری شدن سیل در بارندگی‌های شدید روزهای اخیر دچار قطعی آب شده بودند، رفع  شده است.
وی تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران امور و ادارات تابعه شرکت، آب روستاهایی که قطع است در اسرع وقت وصل خواهد شود. 
مدیرعامل آبفا استان فارس گفت: در بارندگی های شدید روزهای گذشته، تاسیسات آبرسانی هفت شهر و ۱۶۳ روستا در ۱۹ شهرستان استان فارس، شامل شهرستان های داراب، مرودشت، سرچهان، اقلید، ممسنی، کازرون، کوار، سپیدان، بیضا، بختگان، قیروکارزین، رستم، بوانات، جهرم، خفر، ارسنجان، استهبان، بوانات و خرمبید دچار حادثه شد.
 صادقپور گفت: در بیشتر این مناطق، تاسیسات آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به طور موقت مرمت شده و آبرسانی به مردم با کمترین وقفه ادامه یافته است و در تلاش برای تکمیل اقدامات ترمیمی خود هستیم. 
وی با اشاره به اینکه چندین اکیپ بهره برداری و اتفاقات آب با در اختیار داشتن تجهیزات مقابله با بحران در حال خدمات رسانی به مناطق درگیر سیل هستند، اظهار امیدواری کرد در حداقل زمان شبکه های آب رسانی شش روستای باقی مانده که در سیل روزهای اخیر دچار خسارت شده است، بازسازی و جریان آب شرب برقرار شود. 
مدیر عامل آبفا فارس  بیان کرد : اکیپ های بهره برداری و اتفاقات آب بطور شبانه روزی در تلاش اند تا در مناطقی که  تاسیسات آب دچار مشکل شده است را بصورت موقت وصل نمایند، لازم به ذکر است، در این مناطق آبرسانی به صورت سیار در جریان است.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز