گسترش پوشش واکسیناسیون در عبور از موج هفتم کرونا اهمیت دارد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۲۲۴۸
گسترش پوشش واکسیناسیون در عبور از موج هفتم کرونا اهمیت دارد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پانصد و بیستمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، گسترش پوشش واکسیناسیون کرونا را راهکار اساسی برای عبور از موج هفتم کرونا عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «عباس رضاییان زاده» ضمن تسلیت شهادت حضرت امام سجاد(ع)، بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و در کنار واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: افراد بالای ۱۸ سال که از دریافت نوبت سوم واکسن آنان دست کم شش ماه می گذرد، می توانند برای دریافت نوبت یادآور (نوبت چهارم) به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.
او با اعلام آمادگی مراکز واکسیناسیون استان برای خدمت رسانی به مراجعان افزود: مردم می توانند برای دریافت نشانی مراکز و آخرین اطلاعات مربوط به نوع واکسن و ساعت کاری مراکز واکسیناسیون و یا تغییرات احتمالی برنامه، به پایگاه اینترنتی http://covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه در روز عاشورای حسینی نیر واحد سیار واکسیناسیون در شیراز فعال بوده است، گفت: تا کنون، ۹۳ و ۸۶ صدم درصد جمعیت هدف استان واکسن دُز اول، ۸۷ و ۹۳ صدم درصد دُز دوم، ۴۹ و ۶۸ صدم درصد دُز سوم و ۲ و ۸۴ صدم درصد دُز یادآور را دریافت کرده اند.
دکتر رضائیان زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت دریافت به موقع واکسن در افزایش ایمنی فردی و عمومی نسبت به این بیماری، مردم فارس در این زمینه مشارکت جدی داشته و برنامه واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز