آتش سوزی پارک ملی بمو مهار شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۳۲۵۳
آتش سوزی پارک ملی بمو مهار شد
آتش سوزی در پارک ملی بمو با حضور نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پارک، تیم های واکنش سریع اداره کل در کمترین زمان ممکن مهار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  مسوول مدیریت بحران اداره کل ، آتش سوزی روز گذشته پارک ملی بمو  با  وجود وزش باد شدید که امکان آتش سوزی گسترده را فراهم می‌کرد با حضور به موقع و جانفشانی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی بمو و دو تیم واکنش سریع اطفا حریق به طور  کامل مهار شد. 
کامران اسلاملو تصریح کرد: در این آتش سوزی خسارتی به گونه های درختی و درختچه ای وارد نشده اما بخشی از گونه های علفی طعمه حریق شد. 
وی در پایان از همیار پرتلاش محیط زیست، کریمی از ساکنان شهرستان پاسارگاد و همچنین از نیروهای بسیج مردمی  و اهالی باجگاه که در منطقه حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد.مهار آتش سوزی پارک ملی بمو در سریعترین زمان ممکن
آتش سوزی در پارک ملی بمو با حضور نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پارک، تیم های واکنش سریع اداره کل در کمترین زمان ممکن مهار شد. 
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بنا به گفته کامران اسلاملو مسوول مدیریت بحران اداره کل ، آتش سوزی مورخ ۲۱ مرداو ماه ۱۴۰۱ پارک ملی بمو  که از ساعت ۱۴:۲۰ شروع شده بود با  وجود وزش باد شدید که امکان آتش سوزی گسترده را فراهم می‌کرد با حضور به موقع و جانفشانی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی بمو و دو تیم واکنش سریع اطفا حریق در ساعت ۱۶ به طور  کامل مهار شد. 
اسلاملو تصریح کرد: در این آتش سوزی خسارتی به گونه های درختی و درختچه ای وارد نشده اما بخشی از گونه های علفی طعمه حریق شد. 
وی در پایان از همیار پرتلاش محیط زیست، کریمی از ساکنان شهرستان پاسارگاد و همچنین از نیروهای بسیج مردمی  و اهالی باجگاه که در منطقه حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام
نظر شما