قانع : طرح جامع اطفاء حریق شیراز مصوب شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۸:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۴۵۹۲
قانع : طرح جامع اطفاء حریق شیراز مصوب شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، با بیان اینکه طرح جامع مطالعاتی اطفاء حریق با همکاری دانشگاه شیراز تهیه شده بود، از تصویب این طرح در شورای اسلامی این کلانشهر خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدهادی قانع اظهارداشت: در این طرح با توجه به رشد و گسترش فضای شهری، نیاز های ایمنی شهر شیراز، راهکارهای توسعه آن و سیر پیشرفت و ارتقا امکانات مورد نیاز برای داشتن شهری ایمن با برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت تعیین شده است.
وی ادامه داد: این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار در کشور توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری و با همکاری دانشگاه شیراز تدوین شده و به عنوان نقشه راه سازمان آتش‌نشانی، شامل همه بایدها و نبایدها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدیدهای شهری و روش‌های اجرایی اطفاء حریق است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز ابراز داشت: در برنامه مذکور نیازهای شهری نظیر افزایش ایستگاه‌های عملیاتی، گسترش شبکه هیدرانت‌ شهری، شناسایی مناطق پر خطر و تهدیدهای بافت تاریخی، روش‌های اطفایی بافت‌ها و محلات خاص و همچنین نیازهای سازمانی همچون؛ تجهیزات و ماشین‌آلات، افزایش نیروی انسانی مطرح و راهکارهای رفع مشکلات موجود بیان شده است.
قانع  هدف از تدوین و اجرای این طرح را دست یافتن به شهر ایمن برای شهروندان بیان و خاطرنشان کرد: این سازمان پس از طی کردن مسیر دو ساله مطالعاتی و تحقیقاتی در تدوین طرح جامع اطفا حریق شهر شیراز، همه توان خود را در عملیاتی شدن این طرح جامع، در صف مقدم خدمت رسانی به کار خواهد بست. 
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز