کارآفرین شیرازی موفق در تولیدات هوش مصنوعی و سیستم امنیتی

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۲۹۱۳
کارآفرین شیرازی موفق در تولیدات هوش مصنوعی و سیستم امنیتی
مدیرعامل شرکت بین المللی آرکا صنعت گورکانی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه الکترونیک، هوش مصنوعی و سیستم امنیتی بیان کرد: این شرکت با تولید محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری فعالیت دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ابوذر گورکانی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت کار اصلی شرکت است که در خودرو، املاک، فروشگاه های تجاری، پهباد و... قابل استفاده است، تصریح کرد: عمده تمرکز به دلیل فراوانی بر روی امنیت خودرو است و با این سیستم امنیتی تولید داخل می توان خودرو را در حالت روشن و خاموش ضد سرقت کرد.
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این سیستم حتی در نوین ترین روش سرقت در دنیا دستگاه قابل هک شدن و سرقت نیست و همچنین قابلیت ردیابی و کنترل از راه دور را دارد.
گورکانی با اشاره به اینکه تاریخچه حرکت خودرو در ۲۰ ساعت گرفته می شود و تمامی قطعات برقی خودرو از طریق نرم افزار و گجت هوشمند قابل کنترل است، عنوان کرد: روش کار دستگاه به نحوی است که اگر خودرو به روش های تعریف شده روشن و بار نشود حالت ضد سرقت فعال می شود.
این جوان کارآفرین یادآور شد: سیستم ضد سرقت در حالت خاموش به نحوی است که اگر به جز روش تعریف شده دستگاه روشن شود ابتدا آژیر و بوق فابریک  خودرو به صدا در می آید و همچنین پیامک به راننده خودرو ارسال و فیلم سارق گرفته می شود.
گورکانی افزود: همچنین سیستم پردازش‌گر دستگاه در  ۱۰ ثانیه چهره سارق را پردازش و ۱۰ قطعه عکس گرفته می شود و برای راننده ارسال می شود.
وی گفت: در ادامه دستگاه با نزدیکترین ایستگاه پلیس  تماس می گیرد و رنگ و مشخصات ماشین و موقعیت خودرو را اعلام می کند. 
گورکانی همچنین به حالت روشن خودرو و سرقت آن اشاره و بیان کرد: در حالت روشن بودن خودرو به محض باز شدن درب خودرو به جز روش های تعریف شده و تغییر هوای خودرو دستگاه خودرو را خاموش می کند و در حالت خاموش اگر حتی با چرثقیل جابجا شود اگر خودرو اتوماتیک باشد ۴ چرخ قفل می شود و برای دیگر خودروها با موقعیت دقیق و پردازش شخص برای راننده ارسال می شود.
وی با اشاره به اینکه این محصول تجاری سازی شده است و زودتر از موعد پیش بینی شده به دلیل کیفیت و قیمت خوب وارد بازار شده است، خاطرنشان کرد: همچنین یکسال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش دارد.
به گفته وی پردازنده دستگاه جدید و مطابق آخرین سیستم است و با کیفیت و قیمت خوب می توانیم به راحتی محصول را بفروشیم. 
وی در پایان با اشاره به حمایت های صورت گرفته برای فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت:  با تلاش های دکتر علیرضا ظهیرامامی؛ رئیس کانون کارآفرینی استان فارس و مهندس یحیی طاهری مشاور کانون کارآفرینی استان و مدیر عامل شرکت کارآفرینان و ایده پردازان پرتو دانش که به عنوان همراه و حامی کارآفرینان و شرکت دانش بنیان بودند،  توانستیم در بحث تولید و تجاری سازی محصول سریع‌تر پیش برویم.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز