استاندار فارس : تامین زیرساخت های اجرایی جهاد تبیین ضروری است

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۰۰۵۳
استاندار فارس : تامین زیرساخت های اجرایی جهاد تبیین ضروری است
استاندار فارس، با اشاره به فرمان جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب در سال گذشته گفت: یکی از ملزومات اجرای این فرمان، تامین و آماده سازی زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، پیش از ظهرامروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس شیراز،گفت: رهبر معظم انقلاب سال ها بر موارد متعددی از جهاد اقتصادی تاکید کرده اند اما امروز جهاد رسانه‌ای در برخی موارد از جهاد اقتصادی، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
استاندار فارس ادامه داد: در مقابل جنگ رسانه‌ای که دشمنان بر علیه کشور راه می‌اندازند، راهی جز اینکه از همان مسیر،تکنولوژی، نرم افزارها و سخت افزارها استفاده هوشمندتری داشته باشیم نیست لذا بهترین، دلسوزترین و پیشکسوت ترین افرادی که می‌توانند در این جنگ رسانه‌ای به میدان بیایند ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس هستند.
وی بیان کرد: ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی ثابت کردند که حاضرند جان و آبروی خود را در دفاع از ارزش ها تقدیم کنند.
دکتر ایمانیه گفت: یقین داریم شهدا زنده و ناظر ما هستند لذا وظیفه ماست که در مسیر تبیین واقعیت ها و بصیرت افزایی جهادگونه گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه جوانان ما ممکن است سوالاتی داشته باشند، افزود: جوانان گناهی ندارند، این وظیفه ما است که به خوبی و روشنی بیان کنیم درسنوات گذشته در این کشور چه گذشته و چه افتخاراتی کسب شده است.
استاندار فارس گفت: یکی از موفقیت های کشور و انقلاب، پیشرفت های چشمگیر در عرصه دفاع نظامی با مدیریت رهبر معظم انقلاب است که حتی دشمن هم به این پیشرفت ها اعتراف کرد.
دکتر ایمانیه، از جانبازان،پیشکسوتان، خانواده آنها و همچنین خانواده معظم شهدا خواست که به شکل جدی تری در میدان جنگ رسانه‌ای وارد شوند.
وی ادامه داد: اندوخته و تجربه شما وقتی با نیت های الهی تجمیع می شود، علاوه براینکه چراغ راهی برای ما مدیران می باشد،می تواند به ما در راه مقابله با دشمن و تبیین آنچه که در کشور اتفاق افتاده به ویژه برای نسل جوان کمک کند.
استاندار فارس با اشاره به ظرفیت های مثبت فضای مجازی، افزود: اگر از فضای مجازی به عنوان یک فرصت، به درستی استفاده کنیم می‌توانیم در جنگ رسانه‌ای نیز مانند سایر جنگ هایی که دنیا به ما تحمیل کرده موفق باشیم.
در این مراسم ضمن رونمایی از ۷۰ عنوان کتاب، از ۵۰ نفر پیشکسوتان و والدین شهدا به نمایندگی ۱۰۰ هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس در استان فارس تجلیل شد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز