محبی پور : مدارس ، دانش آموزان را عزتمند بار آورند

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۰۷۳۰
محبی پور : مدارس ، دانش آموزان را عزتمند بار آورند
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران و معلمان ما در مدارس باید دانش آموزان را عزتمند تربیت کنند و بارآورند به نحوی که آنها بدانند که برای یک کشور و دین بزرگ ساخته و تربیت شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،اسماعیل محبی پور  در آیین بازگشایی مدارس در شیراز افزود: ایران سرفراز بوده، و خواهد بود و باید سرافراز بماند اما دستهایی می کوشند که مردم ما را تحقیر کنند و جامعه را به نقطه‌ای برسانند که از خود بی خود شود ، اما تاریخ چند هزار ساله ایران ما و چند صد ساله دین اسلام کشورمان نشان داده که ایران سرفراز است و در مقابل دشمن گردن خم نمی کند.
وی، با اشاره به تعطیلی دو ساله مدارس در اثر شیوع کرونا ادامه داد: با شیوع کرونا در سال ۹۸، سال های تحصیلی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را بدون حضور دانش آموزان و دانشجویان پشت سر گذاشتیم و از این از حیث از تزریق نشاط و شادابی به جامعه در مهرماه محروم شدیم.
او اظهار داشت: با کوشش مجموعه آموزش و پرورش و همراهی و پای کار بودن دانش‌آموزان و والدین آنها، مسیر تحصیل تعطیل نشد و ایران اسلامی از این بابت نیز مانند بسیاری جنبه های دیگر در بین کشورهای جهان سرافراز شد و خط اصلی تعلیم و تربیت محفوظ ماند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: حضور دانش آموزان در صحنه علم آموزی این امید را به مسئولان و جامعه می‌دهد که در مسیر خدمت به مردم بیشتر بکوشیم.
محبی پور، با اشاره به لزوم توجه به آموزش در کنار پرورش بیان کرد: صرف نگاه آموزشی داشتن بدون توجه به زحماتی که در این مسیر کشیده می شود و هزینه هایی که صرف می شود و بدون در نظر گرفتن هدف اصلی که همان پرورش است منطقی نیست. اینکه در نظر بگیریم فضای مجازی و آموزش‌های آن و آموزش حقیقی و حضور میدانی دانش آموزان چه دستاوردی به ما می دهد، قطعا یکی از مهترین دستاوردهای آن کار پرورشی است.
وی گفت: در کار پرورشی اهداف بزرگی را دنبال می کنیم که از جمله اینکه معلم باید به دانش آموزان بیاموزد که چگونه روی پای خود بایستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: این روی پای خود ایستادن فقط استقلال اقتصادی نیست و در عرصه علمی، فرهنگی و زندگی اجتماعی هم باید به گونه ای به دانش آموزان تعلیم داده شود که در تلاطم و پستی و بلندی مسیر راه خود را گم نکنند و شکسته نشوند.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز