پیام مسئولان استان فارس به مناسبت هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)

۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۴۷۳۵
پیام مسئولان استان فارس به مناسبت هفتمین روز  شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)
استاندار فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) به مناسبت هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) پیام مشترک صادر کردند.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیام مشترکی با نماینده ولی فقیه در استان فارس وهمچنین تولیت آستان مقدس احمدی ومحمدی، هفتمین روز از شهادت شهدای حادثه تروریستی شیراز را گرامی داشته و از حضور حماسی مردم در تشییع این عزیزان قدردانی کردند. متن پیام بدین شرح است:
بسم الرحمن الرحیم           
دشمن زبون ملت بزرگ ایران بار دیگر با گشودن آتش بر روی زائران بی گناه حرم های مطهر (ع) نشان داد که جان انسان ها را بازیچه اهداف پلید خود خواهد کرد.           
لیکن ملت سرافراز ایران و علی الخصوص مردم ولایتمدار فارس با تشییع شکوهمند شهدای حادثه دلخراش تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) نشان دادند این گونه حرکات و اقدامات غیرانسانی، مردم انقلابی ایران را در مسیر اهداف امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، متحدتر و یکپارچه تر خواهد کرد.         
بی شک، فرزندان انقلاب با تاسی از خط سرخ شهادت و مکتب عاشورا، با ایستادگی در برابر استعمار و ایادی استکبار، پرچم انقلاب اسلامی ایران را به صاحب اصلی آن، حضرت مهدی موعود(عج) تقدیم خواهند کرد.
وظیفه خود می دانیم از حضور صدها هزارنفری مردم عزیز در مراسم تشییع شهدای  حادثه حرم مطهر حضرت احمدبن موسی  (ع) خاضعانه تشکر و قدردانی نماییم و سنگین تر شدن وظیفه مدیران در خدمت به این مردم شریف را یادآوری کنیم. ازخداوند متعال پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و عزت، آرامش و آسایش مردم عزیز را خواستاریم.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز