ایمانیه: همه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، ۱۰۰ درصد محقق شده است

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۳۶۳۰
ایمانیه: همه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، ۱۰۰ درصد محقق شده است
استاندار فارس گفت : همه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، ۱۰۰درصد محقق شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ به استان فارس، گفت: از برکات سفر معظم له به استان ۱۵۴۸ مصوبه بوده است، که همه تعهدات بصورت ۱۰۰ درصدی انجام شده و برای استفاده در اختیار مردم استان قرار گرفته است.      
وی با اشاره براینکه توانستیم دو مصوبه دیگر را بعنوان متمم به مصوبات سفر اضافه کنیم افزود: احداث استخر دانشگاه صنعتی شیراز و تکمیل دانشکده علوم پایه دانشگاه شیراز، دو پروژه علمی و رفاهی بود که به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان افزوده شد.      
استاندار فارس با تاکید بر اینکه منابع مالی مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب همیشه بصورت کامل تامین شده است، افزود: مسیر تامین و اجرای مصوبات سفر رهبری فراتر از توقع و انتظار ما انجام شده است.   
دکتر ایمانیه با اشاره بر بازدید نماینده مقام معظم رهبری از دو پروژه که بعنوان متمم سفر بعدا اضافه شده است، اظهار داشت: با بررسی و تامین اعتبار انجام شده این دو پروژه نیز تکمیل می شود.         
وی افزود: مقرر شد دانشکده علوم پایه تا پایان سال ۱۴۰۲ و استخر دانشگاه صنعتی شیراز تا ابتدای تابستان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند. برای تکمیل دانشکده علوم پایه ۸۰ میلیارد تومان و استخر دانشگاه صنعتی شیراز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.
انتهای پیام
نظر شما