فرخ زاده : بیش از ۹ هزار زائر از استان فارس به عراق اعزام شده‌اند

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۹۲۰۳
فرخ زاده : بیش از ۹ هزار زائر از استان فارس به عراق اعزام شده‌اند
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: امسال و از ابتدای طرح تفویض اختیار اعزام زائرین به عتبات عالیات تاکنون، ۹۳۶۴ زائر از فارس به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس  : محمد فرخ‌زاده اظهارداشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سازمان حج و زیارت کشور رضایت زائرین از خدمات استان فارس عمدتا بالای ۸۰ درصد و در قسمت پرواز بالای ۹۳ درصد بوده است.
وی با اشاره به اینکه پس از تفویض اختیار اعزام زائرین به عتبات عالیات، اقدامات متعددی برای بهبود خدمات رسانی در این حوزه انجام شده است، عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده در سازمان حج و زیارت کشور رضایت زائرین از خدمات فارس عمدتا بالای ۸۰ درصد و در قسمت پرواز بالای ۹۳ درصد بوده است. 
معاون استانداری فارس، استانی شدن روند اعزام زائر به عتبات عالیات را زمینه‌ساز مزایای مختلفی نظیر صرفه جویی در منابع، اشتغال زایی و رضایتمندی زائرین دانست.
فرخ‌زاده با اشاره به اینکه عملکرد شرکت های مجری اعزام زائران به عتبات عالیات در استان فارس با هدف ارتقا کیفیت و رفع نقاط ضعف سنجیده شده است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از شرکت‌های مجری در شیراز با اعزام ۶۴۷۹ نفر رتبه اول اعزام فارس و رتبه نهم کشور و کسب ۸۱ امتیاز از ۱۰۰ نمره در خدمات حمل و نقل داخل ایران، پرواز، حمل و نقل داخل عراق و اسکان شده است.
معاون استانداری فارس با تاکید بر اینکه افزایش کیفیت ارائه خدمات به زائرین و بهبود روند اعزام به عتبات عالیات از مبدا فارس در دستور کار نهادهای متولی قرار دارد، اظهار کرد: در راستای دستیابی به اهداف مذکور، علاوه بر سیاستگذاری‌های کلان، جزییات خدمات رسانی به زائرین از سوی شرکت‌های مجری به دقت بررسی و اعلام می‌شود. 
جانشین استاندار فارس در شورای زیارت افزود: در ستاد تسهیلات خدمات سفر مصوب شد، مدیرکل فرودگاه‌های استان از هم اکنون تلاش مجدانه خود را برای افزایش پروازها در اسفندماه ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ انجام دهد.
معاون استانداری فارس عنوان کرد: در دیدار با معاون حج و زیارت کشور نیز بر لزوم تسهیل و افزایش پروازها به مقاصد کشورهای سوریه، عراق و عربستان و افزایش کیفیت خدمات در این کشورها و همچنین امکان فروش بلیط توسط تمام دفاتر خدمات مسافرتی استان به صورت آزاد تاکید شد.
فرخ‌زاده همچنین از توافق با بانک رسالت برای پرداخت تسهیلات به افزاد ثبت نام شده خبر داد و گفت: میزان این تسهیلات که برای تسهیل اعزام زائرین اختصاص می یابد، به ازا هر نفر ۸۰ میلیون ریال بوده و بدون سود پرداخت می‌شود.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز