از همسران و مادران شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۲۳۵۶
از همسران و مادران شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل شد
همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله و روز زن دکتر محمدهادی ایمانیه به نیابت از آیت الله رئیسی با برخی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام و خانواده شهدای امنیت دیدار و از آن ها تجلیل کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس،  دکتر محمدهادی ایمانیه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه‌ سلام الله علیها و روز زن، با جمعی از همسران، مادران و خانواده‌های شهدای حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام و شهدای امنیت استان فارس دیدار کرد و گفت: حامل سلام ویژه ریاست محترم جمهور به شما هستم.
وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: همسران، مادران و دختران شهدای ما، مصداق کلام امام راحل هستند که می فرمایند؛ مردمان زمان حاضر از مردمان زمان رسول الله(ص) بهتر هستند.
استاندار فارس با بیان اینکه در مقابل خانواده های شهدا نمی توان چیزی گفت، اظهار داشت: برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعا کنند تا به بهترین شکل نسبت به انجام وظایف خود عمل کنند و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.
در پایان این برنامه دکتر محمدهادی ایمانیه به نیابت از آیت الله ابراهیم رئیسی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل کرد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز